cd32 Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Hei, sitter og jobber med en "hjemmeside" og sliter med følgende: skal ha noen linker på siden men ønsker ikke underline på disse (strek/linje under linken) hvordan unngår jeg dette ? ( jobber i Dreamweaver4.. ) Håper på hurtig svar, skulle vert i seng snart TAKK
Sjenever Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Quote: On 2001-12-07 23:20, cd32 skrev:Hei, sitter og jobber med en "hjemmeside" og sliter med følgende: skal ha noen linker på siden men ønsker ikke underline på disse (strek/linje under linken) hvordan unngår jeg dette ?( jobber i Dreamweaver4.. )Håper på hurtig svar, skulle vert i seng snart TAKK Prøv å legg inn dette: a.uten {text-decoration: none;} link uten bla bla bla Prøv å legge inn den koden: a.uten {text-decoration: none;} link uten bla bla bla Det enkleste er å kopiere inn
Sjenever Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 On 2001-12-07 23:20, cd32 skrev:Hei, sitter og jobber med en "hjemmeside" og sliter med følgende: skal ha noen linker på siden men ønsker ikke underline på disse (strek/linje under linken) hvordan unngår jeg dette ? ( jobber i Dreamweaver4.. ) Håper på hurtig svar, skulle vert i seng snart TAKK "<style> a.uten {text-decoration: none;} </style> <p>link uten<a href="test.html" class="uten"</a> bla bla bla</p>" Det enkleste er å kopiere inn <style>-elementet oppe i hodet og class-attributtet i lenka
sdhild99 Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Hei! Fikk du ikke svar på dette på ITpro da? hehe Er du fornøyd med hovedkortet ditt?? (Har vurdert å kjøpe maken)
Sjenever Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 JeG forsøker igjen Prøv å legg inn dette her: (" a.uten {text-decoration: none;} link uten bla bla bla" Det enkleste er å kopiere inn )
Sjenever Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Nå gir jeg snart opp. Hva er det som skjer her da tro. Forsøk dette /" a.uten {text-decoration: none;} link uten bla bla bla"/ Det enkleste er å kopiere inn
Sjenever Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Jeg sender deg det på e-post. Forumet fucka med kodene mine her.
Sjenever Skrevet 8. desember 2001 Skrevet 8. desember 2001 Quote: On 2001-12-07 23:20, cd32 skrev:Hei, sitter og jobber med en "hjemmeside" og sliter med følgende: skal ha noen linker på siden men ønsker ikke underline på disse (strek/linje under linken) hvordan unngår jeg dette ?( jobber i Dreamweaver4.. )Håper på hurtig svar, skulle vert i seng snart TAKK Beklager rotet så meget. Jeg fikk ikke sendt det svaret slik jeg hadde tenkt, så jeg har sendt den til deg via e-post.
nesquik Skrevet 8. desember 2001 Skrevet 8. desember 2001 Bruk "view source" funksjonen i browseren og klipp og lim ut (style) tingene som står i head. () == større/mindre enn tegn Jeg ser at disse sidene bruker (link etellerannet=url) få til http://www.overklokking.no/overklokking.css så ser du hvordan kode som skal stå inni (style type="css") saken (før body). Kan selvfølgelig endre/fjerne fonter og alt sånt.
diskvask Skrevet 8. desember 2001 Skrevet 8. desember 2001 Bruk BBcode-taggene for kode når du skal skrive noe i html. kode-bit inni her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå