Gå til innhold

Erfaringer med ASUS maskin...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, en A6R er en A6R, men er jo flere av dem.. A6R er ikke hele betegnelsen på maskinen, akkurat som Golf ikke sier alt. Er en del forskjellige versjoner ute å går, regner jeg med. På Asus sin side lister de de forskjellige alternativene litt generelt, og trekker stort sett frem den beste verjonen. Kanskje ikke en helt heldig løsning for de som vil vite hvilke versjoner som finnes.

 

Den på PS Data er altså "A6R-5051H/NOR" :)

Lenke til kommentar
Joda, en A6R er en A6R, men er jo flere av dem..  A6R er ikke hele betegnelsen på maskinen, akkurat som Golf ikke sier alt. Er en del forskjellige versjoner ute å går, regner jeg med. På Asus sin side lister de de forskjellige alternativene litt generelt, og trekker stort sett frem den beste verjonen. Kanskje ikke en helt heldig løsning for de som vil vite hvilke versjoner som finnes.

 

Den på PS Data er altså "A6R-5051H/NOR" :)

6019745[/snapback]

 

Okei da kjønner jeg. Jeg hadde tenkt å kjøpe den fram mot sommeren nå, men grunnet lite cash så er det ikke sikkert jeg får kjøpt før til høsten. Og da kan det jo være andre gode tilbud, så jeg får vente å se.

Lenke til kommentar

eg har en Asus A6Q00k

 

og chassiset er helt likt det som varvist i linken

 

*Amd Sempron 3000

*1024 mb ram

*60 gb HD

*NVIDIA GeForce Go 6200 256 mb minne ikke delt

 

må si eg er knall fornøyd med denne maskinen og den var ikke dyr heller 9000,- med veske og mus.

 

den ble kjøpt på expert i haugesund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...