Gå til innhold

Noe galt med min PS2


chipmann

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg tror det er noe galt med min PS2. Nesten hver gang når jeg skal spille et spill eller se en DVD med min PS2 er det noe galt når jeg kommer til menyen for å velge språk, undertekster osv... Da (Uten at jeg er nær kontrolleren min) går den pilen, streken, stjernen, etc, som viser hva man velger opp og ned på de forskjellige valgene. Dette er vanskelig å forklare, men jeg skjønner ikke hva som er galt. Det blir veldig vanskelig å velge mellom de forskjellige alternativene, når PS2-en bare switcher opp og ned mellom dem slik at jeg ikke kan styre noe selv fra min kontroll. Noen som vet hva problemet er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hende du har mista kontrollen din i bakken! Det hjelper ofte og dra ut kontollen ut av maskina! Det samme skjer meg og. Når jeg spiller så begynenr han og gå mot høyere. Det hjelper og dra den ut! Men det ekke no med ps2 en din det er kontrollen:) ;)

Endret av Toggy190
Lenke til kommentar

tusen takk! skal bort til en venn snart, men etterpå skal jeg prøve å bruke en av de andre kontrollene :) :)

 

Hadde planer om å selge xbox-en , men ikke når den ikke funket, men nå ser det ut til at alt går greit. jeg skal somm sagt prøve etterpå. :)

Endret av chipmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...