Gå til innhold

Disconnected from server ERROR

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP!!

Hver gang jeg leverer eller godtar en quest så blir jeg disconnecta fra serven. Så tar det en stund før jeg kan gå inn igjen.

Realm = Frostwisper

Hva er problemet ?

Begynner å bli ganske lei dette.

Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
HJELP!!

Hver gang jeg leverer eller godtar en quest så blir jeg disconnecta fra serven. Så tar det en stund før jeg kan gå inn igjen.

Realm = Frostwisper

Hva er problemet ?

Begynner å bli ganske lei dette.

Takk på forhånd

6007810[/snapback]

Husker at jeg var disconncta flere ganger fra BF, pga. jeg hadde for stor ping i forhold til andre (men ikke nu lenger), men vet ikke om det er samme på WC.

Endret av Leasch
Skrevet

Hadde samme problemet før. På samme serveren.

For meg virka det som om det var pga for lite ram. Hadde 512 før, vart dicsonnecta heile tida. No har eg 1024, funker som faen.

Skrevet (endret)

Om du har et on-board nettverkskort fra nForce 3/4 kan dette løse problemene dine:

http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01686p3

Edit:

Var vel dette som ordnet mine problemer (disconnect ved levering av quests):

# On the Advanced tab, You can also try changing the Speed/Duplex to Force 100 Full Duplex. This has shown to fix these types of issues as well. To do this, go into your computer properties, and then into your device manager. Locate your network card, and go into the properties for it. click on the advanced tab, and you should see a list of items. One of them should be Speed/duplex settings. Change this to Force base 100 Full duplex. If you have an older router or hub you may need to use base 10 full duplex.

# You may also have a Checksum Offload property on the Advanced tab, if so you can try choosing the Disabled option.

Endret av Pug

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...