carl-kr. Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 hei! holder på å kobble min D600 opp mot bærbarpc via blåtann. j eg får beskjed om å taste inn en parings pinkode før jeg kan begynne å oveføre filer..?? hva skal dette bety og hva er pinkoden..? jeg har ikke ordnet noe kode.
theDurkan Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Bare skriv en tilfeldig kode, så når du får besked om å skrive kode på den andre enheten skriver du inn samme kode. eks 6666 :angel: Er en sikkerhetsgreie slik at maskinen vet at du sitter med begge enhetene i hånda.
:chribruu Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Er litt fordi at ikke hvemsomhelst skal kunne pare(voldta?) seg med telefonen din uten ditt samtykke
carl-kr. Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 hvordan er det med å bruke mobien som modem da? jeg har instalert og laget en slik tilkobling. (via blåtann) men jeg får opp denne feilmeldingen når jeg skal kobble til?:
theDurkan Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Ikke det at jeg har all verdens peiling på det der, men du må vel sette opp telefonen for det også. Koble deg på nett. Lest manualen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå