Gå til innhold

Lenge leve posten


Anbefalte innlegg

EN fin ting posten har klart å få til er iallefall SMS melding når pakken ankommer postkontoret.!=)

 

Fikk akkurat en melding:

"Posten har en pakke til detg. Du kan hente den ved Tøyen postkontor. Hentenr. xxxxxxxx Oppkravsbeløpet er kr xx xxxxxx,xx."

 

Vet de har hatt det en stund, men var bare overlykkelig så jeg måtte få sagt det! =)

JIPPI! (Selv om kun 5% av varene er til meg selv =)

(Logitech tastatur!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en del av postens e-id sak. Har regga meg hos posten

står et sted på http://www.posten.no at du kan få meldinger når pakken har kommet frem. Vet ikke om det også er noe krav fra de som sender. Dette var kjøpt fra Norek og hadde krysset av for noe sms saker der, så mulig det er en blandig av å registere seg hos posten og hos butikk/leverandør. Husker ikke. er over et halvt år siden jeg regga meg i hos posten. men ordna noe på det for en uke siden...

 

er supert iallefall

Lenke til kommentar

Fant ut at vår leverandør kjører budbil til oslo hver dag =)

 

Dvs isteden for å betale 120,- i frakt for å vente i tre dager, eventuelt ca 200,- for å sende med bedriftspakke.

+++++ hvis pakken er større...

 

kan vi få den sendt med bud for 75,- eks mva. selv vis de veier mye =) JIPPI! Og da drar de tidlig neste morgen så de her hos oss ca klokka 12 +- =) Da slipper vi til og med å gå ned til postkontoret. (Det slipper vi på bedriftspakke også, men må betale så mye)

Lenke til kommentar

Posten er faktisk, tross ryktet sitt, ikke så værst. Har bestil store mengder utstyr via web de siste årene, og har kun hatt ett tilfelle av skade på utstyret. Da var posten veldig greie og dekket en tredel av det varen kostet, da jeg ikke hadde tid til å vente på å få ny. (Et kabinett som var bulkete.)

 

Ellers så går det stort sett meget bra. Jeg er en fornøyd kunde i alle fall.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...