Gå til innhold

TES: bare slett denna..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann, Jeg har et problem det er sånn at etter jeg gjorde oppdraget i Kvatch dro jeg og Martin til et tempel i Bruma, så skulle jeg finne sånne Mythic Dawn bøker har alle nå (4) men så sier hun universitet dama et sånt ord noe med (Touch the midday sun) Så følger jeg pilen og kommer til noe med Prince Chamber prøver og trykke space det virker ikke. Så sto det noe i en engelsk FAQ Jeg leste om at det var en rød lapp eller noe som lyste opp et sted rundt der. på Kirkegården.

Hvor finner jeg den? sliter veldig!

Endret av One
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...