Sweet Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hei jeg har satt opp outlook klienten min til og motta meldinger og sende via gmail. Men den vil ikke sende mail,kun motta. Har satt opp slik det står på www.gmail.com og jeg lastet ned en sånn konfigurator fra siden dems. Så da er utgående server smtp.gmail.com og innkommende pop.gmail.com på port smtp: 25 og pop : 995. Begge er haket av for SSL sikring. har skrevet inn riktig brukernavn, [email protected] og passordet. noen som vet hvorfor jeg ikke får sendt mail fra outlook? Mvh Sweet
the_fire Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Legger ved filer som viser hvordan jeg har det. Antall tegn i passord er sensuert og epostadressen er sensuert. Overbeskyttende ovenfor meg selv, jeg
RattleBattle Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Feilen ligger i at du har port 25, det er 465 som står i instruksene i gmail og skjermskuddet til post over.
Sweet Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 tuseen takk. men på det bildet jeg fant hos gmail sto det altså 25.. kanskje litt utdatert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå