Gå til innhold

TES: Main quest hjelp! (spoiler?)


Anbefalte innlegg

Det ble litt seint i helgen så jeg gadd ikke høre på hva folk sa og sånt, så nå sitter jeg litt fast her. :hrm: Det står jeg skal gå til en dame og spørre henne om noen greier, men det hun har sagt til meg sier meg igjen ting, hun snakker om en bok og noen greier...

 

 

Dette er ganske tidlig i Main quest, hun damen sitter i den hoved byen i et tårn, utenfor tørnet er det to porter som ikke går an å åpne! Vaktene i det området har hetter i stedet for hjemler om det sier dere noen…

 

Håper noen skjønte hva jeg mente!

 

 

:nei::nei:

Endret av smurfen6506
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du snakker sikkert om denne:

The Path of Dawn

 

Ut i fra det du sier, ser jeg at du snakker om Arcane University :p Det hadde vel ikke skadet hvis du nevnte både det og Tar-Meena.

 

Spør henne om alt, få boken, så kan du gå til First Edition og bribe Phintias der for å få Volume 3.

 

(OT: minner meg litt om plakat i en videobutikk: "Vi har ikke den filmen om den fyren som også spilte i den der filmen")

Lenke til kommentar
Du snakker sikkert om denne:

The Path of Dawn

 

Ut i fra det du sier, ser jeg at du snakker om Arcane University :p Det hadde vel ikke skadet hvis du nevnte både det og Tar-Meena.

 

Spør henne om alt, få boken, så kan du gå til First Edition og bribe Phintias der for å få Volume 3.

 

(OT: minner meg litt om plakat i en videobutikk: "Vi har ikke den filmen om den fyren som også spilte i den der filmen")

5983624[/snapback]

 

 

haha, sorry for lite info :innocent::p Men hun gir meg ikke noe bok, hun bare snakker om den... :S (driver å leser på linken du gidde nå) :tease:

Lenke til kommentar
haha, sorry for lite info  :innocent:  :p  Men hun gir meg ikke noe bok, hun bare snakker om den... :S (driver å leser på linken du gidde nå) :tease:

5983674[/snapback]

 

 

 

Har du prøvd å vente 24 timer for så å gå tilbake ?

5984130[/snapback]

 

JA! :!:

5984349[/snapback]

Hun snakker vel om bok nr. 3.

da må du finne en i hotellet i Taloz plaza districkt, og snake en del med han..

han gir deg den til slutt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...