Gå til innhold

Program som sender en melding til alle på MSN

HoaXed

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Hadde tidligere en liten fil som sendte en spesifikk melding rundt til alle som var på msn lista mi når jeg trykte på den. Ønsker gjerne å finne denne eller ett lignende program igjen?

Siden dette kan betegnes som ett spion program vil jeg bare si at jeg skal bruke det til ett varsel system på min hjemmeside, hvor brukere selv godtar å motta en slik varsel. :)

Så, vet noen eller har noen denne fila?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at du ikke skal bruke det til spion bruk(eller andre virusliknende ting). Men husk at andre kan ha slike hensikter. Hvis noen legger et slikt program ut kan alle få tak i det på en enkel måte...

Skrevet (endret)
Så fint at du ikke skal bruke det til spion bruk(eller andre virusliknende ting). Men husk at andre kan ha slike hensikter. Hvis noen legger et slikt program ut kan alle få tak i det på en enkel måte...

5981452[/snapback]

Før du vet nøyaktig framgangsmåte kan du ikke nevne om det er enkelt eller ikke. Som driver av ett nystartende men iallefall ganske seriøst firma ønsker jeg ikke å gi ut spionvare.

Vet heller ikke om det går under betegnelsen spionbruk heller, da jeg har sett flere typer kjente sider som bruker noe av det samme. Dermed la jeg det til for i det minste informere moderator om at jeg ikke skulle bruke dette. Og dermed håpe på at moderator vil gi en tilbakemelding vis han mener det strider imot retningslinjene :)

Kanskje ikke det samme, men du kan bruke MSG-Plus! og skrive /all *msg* så blir den sendt til alle åpne vinduer...

5981553[/snapback]

Kan se om jeg får til en variant av denne. Takk :)

Endret av HoaXed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...