Laze Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hei, er nybakt eier av en AsusW5F, og er storfornøyd med maskinen. Har imidlertid støtt på en liten filleting som jeg håper går an å ordne: Når maskinen booter, og ASUS-logoen vises, spiller den av en fordømt irriterende høy truddelutt ... denne maskinen skal brukes mye på lesesaler og under forelesninger, og da hadde det vært veldig fint om noen kunne hjelpe meg bli kvitt denne lyden, slik at oppstarten blir like lydløs som maskinen er ellers. Det virker ikke som det går an å skru ned høytalervolumet manuelt, "volumhjulet" på maskinen er softwarebasert :/
EirikLF Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Ville vel sjekka i bios først (trykk del under oppstart) Eller så ville jeg finlest manualen
AOe Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hva med bare å dra ut den systemvifta da? ASUS har jo et sånt program som gjør at maskina sier hva som er galt i dem vanlige høytalerne under oppstart...
aut1 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 F2 for å komme inn i bios, Advanced>Play POST Sound>No Også mulig å skru av/ned Speaker Volume i linja under. Men har ikke funnet ut hvordan fjerne lyden som kommer når WLAN kopler seg til... anyone?
Laze Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Takk for all hjelp, tipset til aut1 gjorde susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå