mck Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Trenger hjelp til hvordan jeg kan få sett NRK-nett tv spesielt, samme problem som på vg-nett tv og break.com.. Det står bare kobler til media og så play.. Ingen bufring.. Feilmeldingen jeg får er: "Kan ikke spille av filen. Hvis filen befinner seg på Internett, kobler du til Internett. Hvis filen er plassert på et flyttbart lagringskort, setter du inn lagringskortet." Noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg har WMP 10.0.. Irriterer meg veldig.. Håper noen har hjelp å komme med
mck Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 liker ikke å bumpe, men dette er irriterende og jeg er avhening av å se noe der.. hmm:(
Andyax Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har også hatt den feilen før :S Men nå funker det merkelig nok. Tror jeg skrudde av en brannmur eller noe slikt. En brannmur på Norton Antivirus. Liker best å se Quick time filer på nettet, det er sikkert hver gang
aanyborg Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Trenger hjelp til hvordan jeg kan få sett NRK-nett tv spesielt, samme problem som på vg-nett tv og break.com..Det står bare kobler til media og så play.. Ingen bufring.. Feilmeldingen jeg får er: "Kan ikke spille av filen. Hvis filen befinner seg på Internett, kobler du til Internett. Hvis filen er plassert på et flyttbart lagringskort, setter du inn lagringskortet." Noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg har WMP 10.0.. Irriterer meg veldig.. Håper noen har hjelp å komme med 5976679[/snapback]
aanyborg Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Trenger hjelp til hvordan jeg kan få sett NRK-nett tv spesielt, samme problem som på vg-nett tv og break.com..Det står bare kobler til media og så play.. Ingen bufring.. Feilmeldingen jeg får er: "Kan ikke spille av filen. Hvis filen befinner seg på Internett, kobler du til Internett. Hvis filen er plassert på et flyttbart lagringskort, setter du inn lagringskortet." Noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg har WMP 10.0.. Irriterer meg veldig.. Håper noen har hjelp å komme med 5976679[/snapback]
Tech9 Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Henger meg på denne, da jeg også fikk dette problemet etter at jeg gikk over til trådløs oppkobling. Men jeg får ingen feilmedling heller, det står bare "Ready".. Skikkelig irriterende ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå