Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp til valg av sub+forsterker


Anbefalte innlegg

Jeg har da tenkt å få et lite men bra anlegg i bilen for å få et bra basstrøkk. har ikke planglagt å bruke allverden med penger så har satt en grense på 4000kr. og siden jeg ikke har peiling på hva som er bra, så håpet jeg på hjelp her :)

 

så er det noen som kan komme met et forslag til forsterker og sub som helst ikke kommer over 4000kr tilsammen.

 

takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har da tenkt å få et lite men bra anlegg i bilen for å få et bra basstrøkk. har ikke planglagt å bruke allverden med penger så har satt en grense på 4000kr. og siden jeg ikke har peiling på hva som er bra, så håpet jeg på hjelp her :)

 

så er det noen som kan komme met et forslag til forsterker og sub som helst ikke kommer over 4000kr tilsammen.

 

takker på forhånd :)

5976100[/snapback]

 

Hmm, kan du lage basskassen selv?

Lenke til kommentar
Jeg har da tenkt å få et lite men bra anlegg i bilen for å få et bra basstrøkk. har ikke planglagt å bruke allverden med penger så har satt en grense på 4000kr. og siden jeg ikke har peiling på hva som er bra, så håpet jeg på hjelp her :)

 

så er det noen som kan komme met et forslag til forsterker og sub som helst ikke kommer over 4000kr tilsammen.

 

takker på forhånd :)

5976100[/snapback]

 

Hmm, kan du lage basskassen selv?

5985754[/snapback]

 

nei, kan ikke det. =/

Lenke til kommentar
Jeg har da tenkt å få et lite men bra anlegg i bilen for å få et bra basstrøkk. har ikke planglagt å bruke allverden med penger så har satt en grense på 4000kr. og siden jeg ikke har peiling på hva som er bra, så håpet jeg på hjelp her :)

 

så er det noen som kan komme met et forslag til forsterker og sub som helst ikke kommer over 4000kr tilsammen.

 

takker på forhånd :)

5976100[/snapback]

 

Hmm, kan du lage basskassen selv?

5985754[/snapback]

 

nei, kan ikke det. =/

5989297[/snapback]

 

 

Da hadde jeg vurdert en pakke løsning f.eks: http://strommen-bilradio.no/product_info.p...products_id=281

 

Som også har 6X9"

er ikke så veldig glad i 6X9", siden dem kan være leie å montere foran.

Lenke til kommentar
Horror, han sier han bare trenger bass og forsterker...

 

så da ville jeg heller foreslått denne pakken - krafigere (og bedre?) forsterker.

 

Og resten av pengene dine, Andrivio, kan du bruke på noen bra kabler.

5993881[/snapback]

 

SaSant sant, men han sier også att han ikke har peiling, og ikke vet hva som blir bra.

så nå anbefaller du han ett enda kraftigere sub, men ikke noe mellomtone og diskant, og han vil da sette in denne tøffe bassen med forsterker, og kjøre resten på orginal høyttalere rett fra spiller dette blir da ikke bra, bare masse bass som ikke får noe flyt, siden mellomtone og diskant blir borte.

Lenke til kommentar
Horror, han sier han bare trenger bass og forsterker...

 

så da ville jeg heller foreslått denne pakken - krafigere (og bedre?) forsterker.

 

Og resten av pengene dine, Andrivio, kan du bruke på noen bra kabler.

5993881[/snapback]

 

SaSant sant, men han sier også att han ikke har peiling, og ikke vet hva som blir bra.

så nå anbefaller du han ett enda kraftigere sub, men ikke noe mellomtone og diskant, og han vil da sette in denne tøffe bassen med forsterker, og kjøre resten på orginal høyttalere rett fra spiller dette blir da ikke bra, bare masse bass som ikke får noe flyt, siden mellomtone og diskant blir borte.

5994010[/snapback]

 

Da får han heller stille ned på bassen til han får kjøpt en forsterker til de andre høytalerne og evnt nye høytalere ;)

 

eller kanskje bare det er en råner som BARE er ute etter ordentlig bass, og ikke bryr seg om diskant/mellomtone... hehe, hvem vet? (no offence, Andrivio :thumbup: )

Lenke til kommentar
Horror, han sier han bare trenger bass og forsterker...

 

så da ville jeg heller foreslått denne pakken - krafigere (og bedre?) forsterker.

 

Og resten av pengene dine, Andrivio, kan du bruke på noen bra kabler.

5993881[/snapback]

 

SaSant sant, men han sier også att han ikke har peiling, og ikke vet hva som blir bra.

så nå anbefaller du han ett enda kraftigere sub, men ikke noe mellomtone og diskant, og han vil da sette in denne tøffe bassen med forsterker, og kjøre resten på orginal høyttalere rett fra spiller dette blir da ikke bra, bare masse bass som ikke får noe flyt, siden mellomtone og diskant blir borte.

5994010[/snapback]

 

Da får han heller stille ned på bassen til han får kjøpt en forsterker til de andre høytalerne og evnt nye høytalere ;)

 

eller kanskje bare det er en råner som BARE er ute etter ordentlig bass, og ikke bryr seg om diskant/mellomtone... hehe, hvem vet? (no offence, Andrivio :thumbup: )

5994596[/snapback]

 

 

hehe, har et greit anlegg fra før. er ikke orginal høytalere, men har ikke peiling på hvilket høytalere som er der, så lyden er god. mangler bare det lille ekstra trøkket fra bagasjerommet. :p hehe

Endret av Andrivio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...