kimrene Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 hvordan kan jeg finne ut om jeg har cl2 eller cl3, rambrikken altså?? :???:
xthal Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 står vanligvis i BIOS... ellers kan du skaffe sandra eller lignende programmer som viser CAS latency på brikkene dine hvis du har mulighet for det står det også i de fleste tilfeller fysisk PÅ brikkene _________________ [ Denne Melding var redigert av: xthal på 2002-10-01 15:02 ]
Kjetil Lura Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 Quote: xthal skrev (2002-10-01 15:02):står vanligvis i BIOS...ellers kan du skaffe sandra eller lignende programmer som viser CAS latency på brikkene dinehvis du har mulighet for det står det også i de fleste tilfeller fysisk PÅ brikkene Har cl 2 ram brikker, Men i bios står det cl 3 på min pc. Manualen min annbefaler å bruke cl 3 instillingen i bios. Manualen sier at du "kan" få stabilitets problemer med cl 2.
The Terminator Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 I BIOS finner du det, der kan du og endre CAS'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå