vega77 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Instalerte mitt nye Gigabyte GA-K8NF-9 (sockt 939) hk igår. Til å begynne med funket det integrerte nettverkskortet. Men etter att jeg hadde oppdatert pc'n var det dødt. Har prøvd å reinstallere etterpå uten at det hjalp. Noen som har opplevd lignende ? Sender en det tilbake er det vel typisk at det da plutselig funker igjen også må en betale diverse test gebyr eller "krige" med butikken.... Satte i ett pci nettverkskort og da funket det selvfølgelig. Mne vet jo ikke om hk'et er helt å stole på når det integrerte nettverkskortet ser ut til å ha tatt kvelden etter få timers bruk........
canbra Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg opplevde akkurat det samme. Nå hadde jeg masse problemer med maskinen jeg bygde - med dette hovedkortet og AMD 4400x2 + få det til å funke med XP Pro. XP Pro fant ihvertfall nettverkskortet, men funket så dårlig at da jeg fikk tips om å forsøke XP Home - gjorde jeg det. Windows fungerte da fint, men nettverkskortet var BORTE. Satte i 3COM PCI kort - og nettverket fungerte. Enden på visa ble likevel at jeg fant ut at kortet ikke var kompatibelt (rev. 1.1) sammen med 7900GT kortet jeg satte i - og jeg bytter nå til et annet kort. Hvor det innebygde nettverkskortet forhåpentligvis fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå