Gå til innhold

Passer firmwareoppdatering for SE W550i til W600i?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nettopp kjøpt en SE W600i.

W600i ser ut til å være samme telefon som W550i (som jeg har hatt) bortsett fra Edge og 850-bånd. Dessuten leveres audiokabel med, i stedet for ekstra deksel.

Dessuten ser det ut som W600i selges ferdig-mygla med Telenor Entry og låst til Telenor.

På SE sine norske sider står det ikke en dritt om W600i. Siden jeg har tenkt å oppgradere firmwaren, lurer jeg på om man kan bruke den som finnes til W550i

EDIT:

Jeg skjønte ikke helt tegninga, men fant ut at oppdateringsprogrammet finner fram til riktig modell, og framskaffer korrekt oppdatering til telefonen. Så nå er den oppdatert!

Endret av CellularDude
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Faen!

Jeg oppdraterte firmwaren i henhold til instruksjonene. Oppdateringen var tydeligvis vellykket i følge oppdateringsprogrammet, og telefonen startet deretter opp, og fungerte normalt.

I går kveld skrudde jeg den av og satte den på lading.

I dag da jeg skulle skru den på igjen, startet telefonen med en hvit skjerm, og med lyset på, og så kom den ikke videre. Tastene virket ikke heller. Eneste måten å få av telefonen på, var å ta ut batteriet. Har prøvd flere ganger, men resultatet er hvit skjerm.

Har prøvd å oppdatere firmwaren igjen, men den klarer ikke å gjennomføre denne. Den klarer mesteparten, men like før den er ferdig, stopper det hele opp, og etter en lang stund kommer en melding om at oppdateringen var mislykket.

Andre som har opplevd det samme?

Nå må vel telefonen leveres inn, og jeg må vente i ukevis på den. Hvis jeg ikke får byttet den da.

Edit:

Jeg har lagt inn mp3-låter på telefonen, men lot det være ca 20 MB minne ledig. Hvis oppdateringen beror på ledig minne, bør 20 MB være nok.

Er det forresten mulig å resette hele telefonen uten at den må startes først? Jeg klarer jo ikke å starte den.

Endret av CellularDude

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...