SacrefiZer Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hei. Jeg skulle starte opp Winamp igår, men den ville ikke komme, så jeg prøvde flere ganger.. Det gikk ikke, så skulle jeg se i Oppgavebehandling på den var på prosesser der, og der lå det tre stykker. Det gikk ikke å avslutte disse. Jeg prøvde å logge av så på igjen, men de var der enda. Etter jeg fikk andre programmer som ikke svarte så gikk det ikke ann å svslutte dem eller (det har det gjort før). Idag slettet jeg winampen og installerte den igjen. Fikk samme problem. Noen som vet om det er Winampen som gjør det eller om det er noe med Windowsen? Eventuelt hva jeg kan gjøre? Takk for svar Mvh. SacrefiZer
xanonymx Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Vet ikke om det hjelper, men du kan jo ta og kjøre skandisk. Finner det på egenskaper til C stasjonen, verktøy og trykker kontroller. Kan jo gjøre det med hver stasjon.
Gjakmarrja Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Sjekk i Regedit for å se om ALT som har med winamp og gjøre forsvinner ved reinstall.
Erelend Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Winamp vil ikke starte og gjør Windowsen "rar" Mvh. SacrefiZer 5966621[/snapback] HEHE. Høres ut som win"rar"...
SacrefiZer Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Sjekk i Regedit for å se om ALT som har med winamp og gjøre forsvinner ved reinstall. 5966720[/snapback] Kunne du lagd en sti til der jeg finner det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå