eARNIe Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Hei. Formaterte nylig og før jeg formaterte fungerte pcen ganske bra og dro spill rent og pent.... Men nå etter foramteringen, har jeg mye lavere fps i fps ol. spill som f.ek.s cs v.1.6 dropper jeg plutselig fra 100 til 80 som er ubehagelig i cs Jeg har spilt en stund og vet jeg har perfekte innstilinger (i cs da). Noen med tips på hardware't mitt ol.? Pcen er godt over 2 år nå, ikke skiftet ut noen deler, kan skjermkortet rett og slett ha blitt utslitt?
-Alex- Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Hei. Formaterte nylig og før jeg formaterte fungerte pcen ganske bra og dro spill rent og pent.... Men nå etter foramteringen, har jeg mye lavere fps i fps ol. spill som f.ek.s cs v.1.6 dropper jeg plutselig fra 100 til 80 som er ubehagelig i cs Jeg har spilt en stund og vet jeg har perfekte innstilinger (i cs da). Noen med tips på hardware't mitt ol.? Pcen er godt over 2 år nå, ikke skiftet ut noen deler, kan skjermkortet rett og slett ha blitt utslitt? 5963675[/snapback] Last ned ny driver til skjermkortet
efikkan Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Hei! Ja det er nok noe med driverene eller virus/spyware på pcen. Om skjermkortet hadde blitt utslitt hadde du fått "artifacts" eller luktet svidt eller noe sånt. Hilsen, efikkan.
eARNIe Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 (endret) har nyeste drivere til skjermkort, hoved kort og skjerm :S har oppdatert norton, ikke virus. Kjørt ccleaner og ad-aware fjernet alt.. Endret 22. april 2006 av eARNIe
alexkl Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 har nyeste drivere til skjermkort, hoved kort og skjerm :S har oppdatert norton, ikke virus. Kjørt ccleaner og ad-aware fjernet alt.. 5964760[/snapback] kjøp ny hardware da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå