Myou Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 (endret) Hei, lurer på om noen vet om et bra snakke program som er enkelt å bruke, har prøvd ventrillo, men forsto ikke noe av det.. Noen forslag ?? EDIT* tenkte å bruke det sammen med wow, så lurer på om skype kunne fungere ?? Endret 21. april 2006 av 4S Matrix
Endre visningsnavn Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Skype vil funke helt fint det, men personlig liker jeg Teamspeak 2 bedre.
Myou Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 hvordan lager man server på teamspeak, finner ikke det noen steder her jeg...
Myou Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Nei fanken, jeg skjønner ikke noe jeg !!
Endre visningsnavn Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Du må laste ned serverprogrammet som du finner her, ellers så finnes det publicservere du kan lage egne kanaler på. Men hvis du er ute etter noe enklere så gå for skype.
Myou Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Skype funker dårlig fant jeg ut, går litt fint i førsten, men etter sekunder så begynner stemmen å på en måte lagge.. hører nesten ikke noe !
Myou Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Det server programmet du snakker om er helt likt som det programmet jeg lastet ned da... er det to forskjellige programmer man må ha for å bruke teamspeak ??
Endre visningsnavn Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Er lenge siden sist jeg satte opp en TS2-server så håper noen andre får forklare, men hvis begge har MSN er det letteste å bare starte en "stemmesamtale" der.
Lars-H Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 eller lær deg ventrilo. Du kan de mest basic tingene på 3 min. VT er enkelt (når du "kan" det) og bruker lite ressurser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå