rss1 Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Vel, som tittelen sier, jeg leter etter nettopp dette programmet. Det er ingen sak og finne den engelske versjonen, men den godtas ikke av maskinen min som er satt opp på norsk. Hadde ikke noe hell med å finne en norsk versjon, så lurer på om noen her har vært borti dette. Hensikten med programmet er å få gammel programvare til å fungere på windows xp.
p@ge Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 (endret) prøv: start>alle programmer>tilbehør>Veiviser for programkompatibilitet lykke til Endret 21. april 2006 av gaggen
rss1 Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Hadde dessverre ikke noe hell med det. Prøvde flere forskjellige oppsett. Hadde vært utrolig kult om en versjon av det programmet jeg leter etter finnes på norsk, eller et tilsvarende.
Endre visningsnavn Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en
rss1 Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Hadde du lest posten min ordentlig ville du sett at jeg linket til nettopp den der, den fungerer ikke på datamaskinen min fordi datamaskinen min er norsk. Det jeg er ute etter er en norsk versjon av programmet, eller tilsvarende, men ser ut til at noe sånt ikke eksisterer.
Endre visningsnavn Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hadde du lest posten min ordentlig ville du sett at jeg linket til nettopp den der, den fungerer ikke på datamaskinen min fordi datamaskinen min er norsk. Det jeg er ute etter er en norsk versjon av programmet, eller tilsvarende, men ser ut til at noe sånt ikke eksisterer. 5976955[/snapback] Må lære meg til å lese innlegg bedre Hvis du har Service Pack 2 skal det bare være å høyreklikke på .exe-filen du vil kjøre og velge egenskaper så skal det dukke opp et alternativ som heter Kompatibilitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå