The Terminator Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Den bærbare gikk tom for batteri under installasjon. Da jeg startet opp kom en beskjed om at installasjonen ikke kunne finne i386.. Etter å ha prøvd å finne den på egenhånd trykket jeg avbrut for å komme meg videre. Det skulle jeg nok ikke gjort for nå er maskinen helt zombie. Booter og kommer inn i windows, men ingen ting fungerer. Kunne formatert på nytt men: Når jeg prøver å formattere står det at "cannot format because the volume is in usa by another process." og "forced dismount" er ikke mulig. Kunne brukt Windows CDen men: Maskinen finner ikke CD stasjonen! Kunne installert et program etc. for å prøve å fikse det men: Windows installer fungerer ikke! Hva i all verden skal jeg gjøre?
PerB Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Den bærbare gikk tom for batteri under installasjon. ... Maskinen finner ikke CD stasjonen! 5958652[/snapback] Sjekk at CD er første boot-device (I Bios). Slå på maskinen med den bootbare Windows-CDen i. Reformater og installer. Husk. Aldri installer uten å ha strøm koblet til. En ukontrollert avbrudd av en installasjon (gjelder også programmer) er ikke bare kjedelig, men også ...
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 (endret) Kunne brukt Windows CDen men:Maskinen finner ikke CD stasjonen! 5958652[/snapback] Kan hende du enable 'boot from CD' i BIOS'en... oops... for treig med å poste denne... Endret 20. april 2006 av Slettet-Pqy3rC
The Terminator Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 boot from cd står først i rekkefølgen men det ser ikke ut til at maskinen legger merke til cdromen i det hele tatt... hvor fucked er jeg egentlig??
zeltex Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Bør ikke være fucked. Har du andre cder du kan prøve å boote fra? Vil tro MBR kanskje ikke likte at strømmen gikk, og at det er derfor den ikke vil boote windows CD. kanskje prøve en live cd eller noe i den dur så du kan slette hele disken og bygge opp på nytt... I alle fall noe jeg ville ha prøvd på et sånt problem.
Hagr Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 prøv å sette opp alle stasjoner på auto i bios (Pri. mas. , pri. slav. , sek. mas. sek. slav.)
Evilmoon Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Finn deg en god gammeldags oppstarts diskett for 98 eller whatever, og kjører fdisk kommandoen, så sletter du alle partisjoner og lager en ny partisjon du formaterer, da skal du se det blir fart på sakene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå