Gå til innhold

Info angående Lian-Li PC-2000B plus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger info angående Lian-Li PC-2000B plus.

Hvor mange vifteplasser er det, og er det lett å bygge i?

Hvis noen har kabinettet skulle jeg gjerne hatt noen erfaringer også.

Jeg har lest på Lian-Li sin side, men står ikke så mye der. Og det er ikke så mange bilder der heller.

Anyone?

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trenger info angående Lian-Li PC-2000B plus.

Hvor mange vifteplasser er det, og er det lett å bygge i?

Hvis noen har kabinettet skulle jeg gjerne hatt noen erfaringer også.

Jeg har lest på Lian-Li sin side, men står ikke så mye der. Og det er ikke så mange bilder der heller.

Anyone?

Takker for alle svar.

5954380[/snapback]

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...aplus&mcat=c134

_nifty_

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg har PCV2000A (non-plus). Er snakk om samme kabinett, uten viftekanal i krom og pci-vifte - om jeg husker korrekt. Kabinettet er utvilsomt meget flott.

Vifteplass: har 1X120MM nede forran, som tar inn luft over hardiskene. Og en 1X120MM bak, ut ved hovedkortet. Det har også 2X80MM vifte-hull over cpu-en hvor man kan feste vifter, (eller som jeg har gjort: festet 2X80mm vifter + en Black Ice Micro radiator til vannkjølingen.)

Gikk over fra et Lian Li midikabinett. To ting jeg finner dårlig: selv om kabinettet har plass til 12 hardisker og måten man klipser inn hardiskene er svært effektive, er støydempingen dårlig. Spesielt vibrasjonsstøy som forplanter seg i hele kabinettet er kjipt. Luftsirkulasjonen i kabinettet er ikke veldig god. Dette merker jeg spesielt i hovedkortrommet da stillestående, varm luft samler seg øverst ved grafikkortet, som bare har vannkjølt kjerne. Tempen på GPU-enviroment kan fort overstige 50 grader! Men med engang jeg setter på en stillegående vifte som skyver luften rundt går tempen ned 15+ grader.

Vil også påpeke at de små gummi-ringene man tar på hjulet er noe herk å få til å sitte. Fordi hjulene kun ruller fram/tilbake og ikke endrer seg i forhold til fartsretning som på en kontrostol, vil gummi-ringene, dersom de ikke er sentrert 100% på midten, begynne å ta seg til en side ved rulling. Jeg har testet lim, men foreløpig har ikke de jeg har prøvd holdt veldig lenge. Om noen har noe genialt å foreslå så er jeg åpen for forslag.

La ut noen bilder av kabinettet i "Deres kabinetter her"-tråden. Er vel noen sider siden, bare bla litt.

Endret av Zatôitchi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...