Gå til innhold

Trenger forslag til bilde på russekappe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er russ i år og her i Trøndelag er det vanlig med russefrakker med div. bilder bakpå ryggen. Jeg tenkte at jeg skulle ha et bilde fra en eller annen animeserie.

Serier jeg liker:

- Gundam Seed

- Hellsing

- Bleach

- Trigun

- Elfen Lied

- Last Exile

- Etc

Bildet bør liksom være litt avlangt (skal være nedover ryggen på en frakk), f.eks. slik som det vedlagte bildet. Det vedlagte bildet er rimelig stilig, men ble for vanskelig å få over på en frakk :p (Har en vennine som er kjempeflink til å tegne anime).

Håper på noen gode forslag :)

post-13175-1145477909_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser flott ut det bilde du har som eget forslag, om du ikkje liker det kan eg komme med 2-3 forslag frå serier som du liker. Og like de du har på lista.

Skrevet
Ser flott ut det bilde du har som eget forslag, om du ikkje liker det kan eg komme med 2-3 forslag frå serier som du liker. Og like de du har på lista.

5987493[/snapback]

Takk, men har fått ordnet bilde nå, ble et fra Bleach :) Ser rimelig rått ut (fikk det tegnet på frakken for en stund siden nå).

Forresten, du bør kanskje fikse litt på avatar/signatur, før en moderator gjør det :p

Skrevet
Takk, men har fått ordnet bilde nå, ble et fra Bleach :) Ser rimelig rått ut (fikk det tegnet på frakken for en stund siden nå).

Har vel ikkje eit bilde av frakken?

Vart litt intresert i å sjå resultatet. :p

Skrevet (endret)

Holder på å tegne på en russekappe til en venn akkurat nå :) Kan legge ut noen bilder når jeg er ferdig.

*kremt* dame *kremt*

:p

Endret av Zathardor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...