staagri Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hei! Lurte på om noen har tips om en bra bærbar som er forholdsvis liten, maks 14" med bra batteri min 5-6 timer! Bør være normalt utstyrt ellers, og makspris på 18-20000kr på forhånd takk
Gjest Slettet+7412534 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hei Jeg vil foreslå å ta en kikk på Asus W5F Har ikke selv noen erfaringer med denne, men har hørt mye postivt om den. Batteritiden mener jeg å huske var på rundt 5 timer. Det avhenger jo av bruk å da. Vel uansett, det finnes veldig mange valgmulighter der ute. Håper du blir fornøyd.
staagri Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Hei Jeg vil foreslå å ta en kikk på Asus W5F Har ikke selv noen erfaringer med denne, men har hørt mye postivt om den. Batteritiden mener jeg å huske var på rundt 5 timer. Det avhenger jo av bruk å da. Vel uansett, det finnes veldig mange valgmulighter der ute. Håper du blir fornøyd. 5947647[/snapback] Hei! Sjekket med komplett, dem mente det var 2-3 timer og det er for lite. Er så mange maskiner det ikke er oppgitt tid på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå