Longman Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Er det mange eller noen av DB questa som gjør at du blir kasta ut av Mages guild eller Fighters guild... bare lurer siden jeg akkurat har blitt arch mage (leder) Og fikk lyst til å begynne med DB
Islanbadsj Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Ingen tror jeg, har i alle fall en kompis som er arch mage som har fullført DB, og han ble ikke kasta ut.
Longman Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 bra.... men jeg lurte egentlig på alle guildene.. btw. Har spilt 3 quests i DB, og d var faenmæ artig
Hollund Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Ja DB va show:D Den guilden eg har kost meg mest med til nå.
klomp1 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 bra.... men jeg lurte egentlig på alle guildene.. btw. Har spilt 3 quests i DB, og d var faenmæ artig 5944271[/snapback] Jeg er "sjef" i alle guildene på den ene game'n min... Så ikke no stress... De eneste som crasher litt, som jeg har merket er; Thieves Guild og Mages Guild... I et oppdrag hos Thieves må man stjele fra en mage... Men jeg var usynlig, så det gikk bra.. Vet at hvis man driter seg, blir man kastet ut av Mage (quicksave/quickload )
Longman Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 (endret) har spilt flere quests nå.. og som mage sier A N B E F A L E S! ! ! ! ! Endret 19. april 2006 av Longman
Khalifen Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Dark Brotherhood har de kuleste questene som jeg har prøvd. En venn sa dette om DB når jeg sa at de var kule: "Eh, no. Sneaking into peoples bedroom and telling them what great lunatic killers they'd make is not cool. "Join us, we're nuts!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå