visningsnavn2 Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 (endret) hei, jeg bare lurer på om det var/er noen fra skandinavia med War College Ribbon Awarded to recognize achievements which, through their dedication and gallantry, have set the individual apart and above other commanders. IAR: 45 Commander Points (before 2x) 50h command time 3 win loss ratio håper litt på å bli den første i norge og spesielt at norge får den før svergie jeg veti kke om noen måte å (tror det var et eller annent nett sted somjeg ikke kan navnet på) takker for alle svar! ----------- Ja, jeg har søkt og fant ingen rellevante tråder angående akkurat dette temaet. P.S. unnskyld for mulige skrivefeil/stavefeil som jeg ikke ser/legger merke til P.S.P.S. unnskyld om jeg ikke fant en rellevant tråd i søket mitt ----------- edit: første leif jeg så edit2: puttet opp ett bedre bilde edit3: *være utålmodig og håpe på svar* edit4: SH*T skrev WRC i tittelen istedet for WCR *føle seg dum* Endret 7. mai 2006 av Bruker_Wilhelm
visningsnavn2 Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 (endret) er enkelt det, MECvinner nestenalltid på tv2sharqi, min er på 3.67 nå, så er nok ikke så imarri vanskelig bare du vet hvordan . MINE STATS Endret 17. april 2006 av Bruker_Wilhelm
Anders Voldsund Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 er enkelt det, MECvinner nestenalltid på tv2sharqi,min er på 3.67 nå, så er nok ikke så imarri vanskelig bare du vet hvordan . MINE STATS 5939666[/snapback] Eg trur eg veit korleis, lamejoin!
Anders Voldsund Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 (endret) Bruker_Wilhelm er du ein lamejoiner, og visst ikkje kan du fortelle oss kva løyndomen er? Endret 18. april 2006 av Anders Voldsund
visningsnavn2 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 ok, tatt hintet, jeg har nå skjønt at dere er sikre på at dere aldri vil få den kan noen forklare meg hva løyndomen betyr?
visningsnavn2 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 *håper at andre er sjalue* ingen som vet? bare så dere vet det elsker jeg ikke poster som deter berre lame og lingende
Anders Voldsund Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 hei, jeg bare lurer på om det var/er noen fra skandinavia med War College Ribbon Awarded to recognize achievements which, through their dedication and gallantry, have set the individual apart and above other commanders. IAR: 45 Commander Points (before 2x) 50h command time 3 win loss ratio håper litt på å bli den første i norge og spesielt at norge får den før svergie jeg veti kke om noen måte å (tror det var et eller annent nett sted somjeg ikke kan navnet på) takker for alle svar! ----------- Ja, jeg har søkt og fant ingen rellevante tråder angående akkurat dette temaet. P.S. unnskyld for mulige skrivefeil/stavefeil som jeg ikke ser/legger merke til P.S.P.S. unnskyld om jeg ikke fant en rellevant tråd i søket mitt ----------- edit: første leif jeg så edit2: puttet opp ett bedre bilde edit3: *være utålmodig og håpe på svar* edit4: SH*T skrev WRC i tittelen istedet for WCR *føle seg dum* 5937821[/snapback] Så med andre ord er dette berre ein skrytetråd? "jeg veti kke om noen måte å (tror det var et eller annent nett sted somjeg ikke kan navnet på)" Måte på kva? Å få WCR, korleis du har fått den da? Den måten fungerar kanskje bra? Hemmelighet bak elns 5944014[/snapback] Yess, rett det.
Be__bad Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hvorfor er alle som har den ribbonen lame da? Er de ikke flinke commandere da?
Elendil Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Å vinne 3 ganger meir en du har tapt. Det skal en del til uten at du lamejoiner med meir. Muligens Bruker_wilhelm ikkje bruker den metoden. Men litt kjedelig å spele kun Mec på Sharqi. Og dei fleste public gir blanke f*** i laget. Dei tenker berre stats. Den negative vegen.
Anders Voldsund Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Nynorsk er tingen. 5945436[/snapback] Ja, det er sant...vi må bruke enda meir konservativ nynorsk vi Elendil, eller kva? Men du er vel ikkje den mest nynorsk-brukandes da så... Endret 20. april 2006 av Anders Voldsund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå