jealei Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Hei! Jeg høyreklikker på bluetooth ikonet, trykker på start using bluletooth, så spørr den etter en license, hvor finner jeg den? Har en Dell Inspiron 6000
Leasch Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Hei! Jeg høyreklikker på bluetooth ikonet, trykker på start using bluletooth, så spørr den etter en license, hvor finner jeg den? Har en Dell Inspiron 6000 5932679[/snapback] Har bluetooth selv. Har du installert drivere rett?
jealei Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 ja, jeg brukte cdeb som fulgte med, så instalerte jeg driveren, og nå som jeg vil bruke bluetooth kommer det opp en feilmelding som sier at lisensen ikke gjelder denne bluetooth enheten, så ber den meg og finne den, men problemet er at jeg ikke vet hvor det er
Leasch Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 ja, jeg brukte cdeb som fulgte med, så instalerte jeg driveren, og nå som jeg vil bruke bluetooth kommer det opp en feilmelding som sier at lisensen ikke gjelder denne bluetooth enheten, så ber den meg og finne den, men problemet er at jeg ikke vet hvor det er 5934608[/snapback] Prøv å slette alle bluetooth enheter du har installert og install på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå