Gå til innhold

SE W550 og W600 samme telefon?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som veit om dette er nøyaktig samme telefon? bortsett fra at W600 har edge osv?

 

Det jeg egentlig lurer på er om noen veit om W600 har mulighet for bruk av minnekort.

 

Det som stopper meg for å se på W550 er nemlig at man kun har det interne minne på 256 å leke seg med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også lurt på om reklamene sier feil, eller om vi har både W550i og W600i på det norske markedet. Jeg trodde til å begynne med at det var kun W550i som kom til Norge.

 

Sånn som jeg ser det har W600i firebåndstøtte og EDGE, mens W550i har trippelbåndstøtte og ikke EDGE.

 

Er det de eneste forskjellene?

Lenke til kommentar
Jeg har også lurt på om reklamene sier feil, eller om vi har både W550i og W600i på det norske markedet. Jeg trodde til å begynne med at det var kun W550i som kom til Norge.

 

Sånn som jeg ser det har W600i firebåndstøtte og EDGE, mens W550i har trippelbåndstøtte og ikke EDGE.

 

Er det de eneste forskjellene?

5928994[/snapback]

 

 

det ser også ut til at Sony Ericsson W550 har bedre batteri leve tid

Lenke til kommentar

En kompis kjøpte seg w600i for en tid siden. Han fikk ikke med seg ekstra deksel til å bytte farge på mobilen med. Tror det følger med w550i.

 

Ellers kan dette minne om to nesten like mobiler som muligjør prisgarantien hos noen kjeder, slik som k500 og k508 i sin tid. De garanterer da at de har best pris på mobilen, mens man i realiteten kan få en nesten prikk lik billigere. Men her virker det kanskje som om forskjellen er litt større enn med k500/k508, hvor utseende var den største forskjellen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...