Beld Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 (endret) Jeg gjorde et quest i Bruma i dag. Det gikk ut på at jeg skulle hjelpe Arnora å finne ut hvor noe gull var, som vistnok den tidligere mannen hennes Jorundr hadde gjemt. Dette questet krevde at jeg måtte blir satt i fengsel(noe jeg gjorde). Da jeg endelig fikk vite hvor gullet var dro jeg for å finne det (jeg regnet med at dette var et stort beløp, 1000 G eller mer tenkte jeg, men neida) Da jeg åpnet kisten fant jeg latterlige 40 gull! Dette var utrolig rart, jeg drepte en stakkar og ble satt i fengsel for 40 gull! Er det en bug? eller skal det være sånn? Både Arnora og Jorundr skrøt av hvor mye gull det var i kisten, og Arnora ville faktisk dele beløpet med meg! Dele 40 gull! omg. Jeg drepte selvsagt Arnora for å beholde alt (for jeg troddet det var snakk om store penger) Jeg vil ivertfall fraråde folk å ta dette questet Endret 15. april 2006 av -Freddy-
Markaren Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Hehe, ble litt overrasket jeg også.. Trodde det skulle være en skatt jeg!? Men en quest er en quest, og det gjelder å ta dem man får..
Cortinarius rubellus Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jeg gjorde et quest i Bruma i dag. Det gikk ut på at jeg skulle hjelpe Arnora å finne ut hvor noe gull var, som vistnok den tidligere mannen hennes Jorundr hadde gjemt. Dette questet krevde at jeg måtte blir satt i fengsel(noe jeg gjorde). Da jeg endelig fikk vite hvor gullet var dro jeg for å finne det (jeg regnet med at dette var et stort beløp, 1000 G eller mer tenkte jeg, men neida) Da jeg åpnet kisten fant jeg latterlige 40 gull! Dette var utrolig rart, jeg drepte to stykker og ble satt i fengsel for 40 gull! Er det en bug? eller skal det være sånn? Både Arnora og Jorundr skrøt av hvor mye gull det var i kisten, og Arnora ville faktisk dele beløpet med meg! Dele 40 gull! omg. Jeg drepte selvsagt Arnora for å beholde alt (for jeg troddet det var snakk om store penger) Jeg vil ivertfall fraråde folk å ta dette questet 5927441[/snapback] Hvorfor drepte du begge holder jo med den ene..uansett..fraråde folk oppdraget bare fordi du fikk 40g, du tar det du får, er ikke om å gjøre å bare få det beste hele tiden..kos deg
Beld Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 hehe, det at jeg fraråder å ta questet er at det ikke er verdt å gå ned i skills (pga fengselsstraffen) for 40 gull. Dette med at jeg sa at jeg drepte to stykker var feil Jeg som rotet litt. Uansett, jeg gikk bare ned en skill i heavy armor. Det var egentlig ikke så ille, men jeg ble bare så utrolig skuffa over at det bare var 40 gull i kista Når jeg tenker med om nå så var det ikke så ille alikevell, en smule overtrøtt kanskje Tror jeg går å legger meg
Cortinarius rubellus Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 hehe, dama i det oppdraget er jo sikklig bi..., hun fortjente å dø muhahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå