Gå til innhold

TES: Arnora quest i Bruma

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg gjorde et quest i Bruma i dag. Det gikk ut på at jeg skulle hjelpe Arnora å finne ut hvor noe gull var, som vistnok den tidligere mannen hennes Jorundr hadde gjemt.

Dette questet krevde at jeg måtte blir satt i fengsel(noe jeg gjorde). Da jeg endelig fikk vite hvor gullet var dro jeg for å finne det (jeg regnet med at dette var et stort beløp, 1000 G eller mer tenkte jeg, men neida) Da jeg åpnet kisten fant jeg latterlige 40 gull!

Dette var utrolig rart, jeg drepte en stakkar og ble satt i fengsel for 40 gull! :p

Er det en bug? eller skal det være sånn? Både Arnora og Jorundr skrøt av hvor mye gull det var i kisten, og Arnora ville faktisk dele beløpet med meg! Dele 40 gull! omg.

Jeg drepte selvsagt Arnora for å beholde alt (for jeg troddet det var snakk om store penger)

Jeg vil ivertfall fraråde folk å ta dette questet

Endret av -Freddy-
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg gjorde et quest i Bruma i dag. Det gikk ut på at jeg skulle hjelpe Arnora å finne ut hvor noe gull var, som vistnok den tidligere mannen hennes Jorundr hadde gjemt.

Dette questet krevde at jeg måtte blir satt i fengsel(noe jeg gjorde). Da jeg endelig fikk vite hvor gullet var dro jeg for å finne det (jeg regnet med at dette var et stort beløp, 1000 G eller mer tenkte jeg, men neida) Da jeg åpnet kisten fant jeg latterlige 40 gull!

Dette var utrolig rart, jeg drepte to stykker og ble satt i fengsel for 40 gull!

Er det en bug? eller skal det være sånn? Både Arnora og Jorundr skrøt av hvor mye gull det var i kisten, og Arnora ville faktisk dele beløpet med meg! Dele 40 gull! omg.

Jeg drepte selvsagt Arnora for å beholde alt (for jeg troddet det var snakk om store penger)

Jeg vil ivertfall fraråde folk å ta dette questet

5927441[/snapback]

Hvorfor drepte du begge :hmm: holder jo med den ene..uansett..fraråde folk oppdraget bare fordi du fikk 40g, du tar det du får, er ikke om å gjøre å bare få det beste hele tiden..kos deg :D

Skrevet

hehe, det at jeg fraråder å ta questet er at det ikke er verdt å gå ned i skills (pga fengselsstraffen) for 40 gull.

Dette med at jeg sa at jeg drepte to stykker var feil :p Jeg som rotet litt.

Uansett, jeg gikk bare ned en skill i heavy armor. Det var egentlig ikke så ille, men jeg ble bare så utrolig skuffa over at det bare var 40 gull i kista :hrm:

Når jeg tenker med om nå så var det ikke så ille alikevell, en smule overtrøtt kanskje :p

Tror jeg går å legger meg :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...