Gå til innhold

Playstation 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har ikke p2, men jeg jobber på spaceworld og jeg har spillt ps2 mange ganger. Ps2 er ganske bra. Men man burde kanskje vente til microsoft sin xbox kommer ut. Men xbox spilleren er slik at du oxo kan spille pc spill på den. Derfor hvis du allerede har en kanon bra pc (eller bare har en brukbar), og du ikke har noen dvd spiller, så burde du kjøpe ps2.

 

Den dvd region greia fungerer slik at hver gang du skal spille sone x (untatt 2 selvfølgelig), så må du putte den inn hver eneste gang du skal spille filmene. Litt leit, men slik er det nå dessverre. Ellers så har det kommet noen nye råe spill til ps2, og den er rimelig billig nå oxo. Koster ikke mer enn 2600kr på spaceworld sjølyst, er sikkert litt billigere på elkjøp, så løp og kjøp :smile:

Lenke til kommentar

Jeg og mange andre har problemer med DVD- spilleren på ps2, det er enkelte filmer den går perfekt på, mens andre så klikker den når den switsjer til 2nd layer på dvd filmen. Det ødelegger filmen. Dessuten lager den mye lyd.

 

+ok som spill-maskin

-ubrukbar til DVD filmer

-få gode spill

-må kjøpe spillene

 

Det er mulig at problemet er fixa hos Sony, eller at det bare gjelder enkelte DVD'er.

 

Etter den har ødelagt flere filmer jeg gledet meg til å se på DVD har jeg ikke mye til overs for ps2. Gran Turismo 3 og GTA3 er de beste spillene. Om det er verdt det eller ei får du avgjøre.

Lenke til kommentar

En venn av meg booter opp ps2en sin med Linux nu :smile:

 

Høres kult ut, og med usb portene på denn blir det jo litt stilig. Ikke spør meg hvordan, men kult er det.

 

Det burde bety at man med litt "effort" skal kunne spille alle slags spill det er mulig å få emulert innen rimelighetens grenser på ps2, ved mindre jeg har blitt helt koko nå (har skjedd før).

 

Fin pris, men hvis dvd-spilleren i denn er uberegnelig, da tror jeg ikke jeg vil ha denn. Er det fler som har problemer med det ? Hva _er_ region x ?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-08 21:40, Simpy skrev:

Quote:

Men xbox spilleren er slik at du oxo kan spille pc spill på den.


 

Xbox kan ikke spille PC spill, bare så det skal være sagt.

 

[ Denne Melding var redigert av: Simpy på 2001-12-08 21:41 ]

 

Jo den kommer til å bli laget slik at du kan spille pc spill...

Lenke til kommentar

Jaja jeg skal ha meg ps2 for spillingen sin del.

 

Så får jeg jo dvd på loftet oxo. (har surroundanlegg og toshiba sd-210e nede i stua.)

 

Jeg har sett mange filmer hos en kamerat (som bruker ett gammelt mono tv for å få lyden frem.) Og deg går helt fint. Ikke plaga av vifta.

 

Går det an å montere noise killer på vifta i ps2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...