Prosessoren Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Har en Bærbar Fujitsu siemens V2000... Skulle fjerne passordet i bios på pcen, men alikevel kom det når jeg restartet, men da funekt ikke det gamle passordet engang... Hva gjør jeg ? Når jeg har fått feil 3 ganger, blir jeg bedt taste inn et master passord, hvor finner jeg dette ?
efikkan Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Hei! Har du sjekket papirene som følgte med pcen? Har du mulighet til å nullstille BIOSen? God påske! Hilsen, efikkan.
samari Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Siste utvei om du ikke finner passord igjen eller finner en "jumber-slot" du kan kortslutte for å nullstille bios så er er d bare å pilke ut batteri
Prosessoren Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Men jeg kan få master passordet, via tlf hos Fujitsu siemens kan jeg ikke ? Det står når jeg har trykket feil 3 ganger: contact service sentre, for master password....
efikkan Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Men jeg kan få master passordet, via tlf hos Fujitsu siemens kan jeg ikke ? Det står når jeg har trykket feil 3 ganger: contact service sentre, for master password.... 5921382[/snapback] Ja ring og få passordet. Hilsen, efikkan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå