Gå til innhold

Xbox gold gratis i mai

mago

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Xbox gold gratis i mai

overskriften er litt misvisende da det gjelder bare en uke i Mai

Kansje litt tidligt å varsle, men kan vere greit å benytte seg av sjansen av å prøve eit Gold abb. (dei fleste har nok gold allerede)

Endret av mago
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, var det Adidas skulle sponse.

Det skulle også komme gratis "et eller annet" på live marketplace i forbindelse med sponsingen. Er sikkert en theme pack eller profilbilde. :)

Skrevet
adidas the game. :p

skal bruke det jeg, har ikke gold

5923600[/snapback]

Hvorfor har du ikke LIVE,er det beste med hele 360.

Koster riktignok ca 500 i året men det er det verdt.......spiller nesten kun LIVE jeg

Skrevet (endret)

Å ikke koste på seg LIVE Gold til 500kr. for ett år er helt menigsløst i mine øyne.

Når du først har 360 _må_ du ha LIVE Gold, det er der all moroa ligger - for min del så forlenger jeg spillbarheten på mine spill med maaaaaaaaaaaaaange timer kun pga. LIVE.

Det er jo en gratis mnd. inkludert, etter det vil de fleste se at det er must.

Endret av norhawk
Skrevet

Jeg har heller ikke Live Gold ennå, selv om jeg har hatt xbox 360 siden 27 des. 2005.

Hvis noen lurer på hvorfor jeg ikke har brukt 500 kroner for Gold på så er forklaringen så enkel at frem til Burnout revenge kom ut på xbox 360 hadde jeg bare et spill, Perfect Dark zero, som jeg spilte i den gratis mnden. Vil du spille live kan du bare opprette en ny profil, for da får du igjen en ny gratis måned med gold.

Men nå har jeg kjøpt Burnout, GRAW og king kong men fremdeles føler jeg ikke at jeg har nok spill å spille over Live til at jeg gidder å investere 500 kr. i det. Når jeg får 2-3 spill til som støtter Live så skal det nok skaffes.

Og derfor ser jeg frem til en gratis uke med Live :D

Jeg visste det ville komme noe godt ut av å kjøpe orange Adidassko ifjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...