Gå til innhold

TES: Thieves Guild Oppdrag

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nytt problem, i det SISTE TG questet så skal jeg skyte ei eller noe for å komme videre, men jeg aner ikke hvor. Har prøvd den store krystallen som henger i taket + ett lite lys i det fjerne.

Altså: Hvor skal jeg skyte pila? :blush:

Endret av Tidus_hmm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

les nøye etter i dagboka hans=)

er han(husker ikke navnet) du får nøkkelen til catacombsa som er han du skal ha tak i=)

Skrevet

Noe jeg skal se? Jeg er inne i gravkammeret til han duden, og det kommer busende inn en vampyr som dreper meg :no:

Første questet jeg står fast i..

Skrevet

Aha!! :!:

Blir for mange vampyrer mot lille meg så skal hente meg en kompis fra dark brotherhood.

takker for svar! hva skulle jeg gjort uten dere? :w00t:

Skrevet (endret)

Nytt problem, i det SISTE Thieves Guild questet så skal jeg skyte ei eller noe for å komme videre, men jeg aner ikke hvor. Har prøvd den store krystallen som henger i taket + ett lite lys i det fjerne.

Altså: Hvor skal jeg skyte pila? :blush:

Endret av Tidus_hmm
Skrevet (endret)

Du må trykke på to knapper slik at du får ned to vegger som blokkerer plassen der du skal skyte pila i fra. :)

Det skal viss være mulig å hoppe bort, men den korrekte måten er å finne to knapper. Den første finner du i ett rom til oppe i ett rom til høyre for statuene, når du ser mot fronten. Så må du fortsette fra det rommet med knappen gjennom en god del andre rom, og til slutt finner du en knapp i ett rom med ett spøkelse og noen kister og ett alter, resten får du vite av questloggen. :)

Endret av Islanbadsj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...