Gå til innhold

Den lille signaturtråden (les første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VolantKnave:

 

Nummer en: Ehm rimelig rævva, fargene passer ikke og jeg liker den bare ikke... Har ingen tips though

Nummer to: Liker heller ikke denne, renderen ser ut som en sprite og teksten er ikke bra, bg er for dårlig kvalitet

Nummer tre: Liker ikke denne heller, Renderen suger, teksten er dårlig og ash/remix by VK teksten passer ikke inn.

Dessuten burde du ha en vertikal border siden det er såpass med kontraster i den!

Lenke til kommentar
VolantKnave:

 

Nummer en: Ehm rimelig rævva, fargene passer ikke og jeg liker den bare ikke... Har ingen tips though

Nummer to: Liker heller ikke denne, renderen ser ut som en sprite og teksten er ikke bra, bg er for dårlig kvalitet

Nummer tre: Liker ikke denne heller, Renderen suger, teksten er dårlig og ash/remix by VK teksten passer ikke inn.

Dessuten burde du ha en vertikal border siden det er såpass med kontraster i den!

6427224[/snapback]

Her har vi den nye Acolyt3 ja :nei:

Lenke til kommentar
Nummer en: Ehm rimelig rævva, fargene passer ikke og jeg liker den bare ikke... Har ingen tips though
Notert.
Nummer to: Liker heller ikke denne, renderen ser ut som en sprite og teksten er ikke bra, bg er for dårlig kvalitet
"Renderen" (Herregud, jeg hater den betegnelsen når den brukes på ting som absolutt ikke er renders.) ER en sprite. Det er en sprite sig.
Nummer tre: Liker ikke denne heller, Renderen suger, teksten er dårlig og ash/remix by VK teksten passer ikke inn.

Dessuten burde du ha en vertikal border siden det er såpass med kontraster i den!

I know. Jeg bare gjrode det jeg kunne med denne:

Emmas-Sora1.jpg

 

Btw, jeg lager alle bakgrunner selv. Hater å bruke brushes som jeg laster ned. Det er juks...

 

Smudge tool ftw.

Lenke til kommentar
VolantKnave:

 

Nummer en: Ehm rimelig rævva, fargene passer ikke og jeg liker den bare ikke... Har ingen tips though

Nummer to: Liker heller ikke denne, renderen ser ut som en sprite og teksten er ikke bra, bg er for dårlig kvalitet

Nummer tre: Liker ikke denne heller, Renderen suger, teksten er dårlig og ash/remix by VK teksten passer ikke inn.

Dessuten burde du ha en vertikal border siden det er såpass med kontraster i den!

6427224[/snapback]

Her har vi den nye Acolyt3 ja :nei:

6427305[/snapback]

De er vel fettere(?) så er ikke så rart.

Lenke til kommentar
VolantKnave:

 

Nummer en: Ehm rimelig rævva, fargene passer ikke og jeg liker den bare ikke... Har ingen tips though

Nummer to: Liker heller ikke denne, renderen ser ut som en sprite og teksten er ikke bra, bg er for dårlig kvalitet

Nummer tre: Liker ikke denne heller, Renderen suger, teksten er dårlig og ash/remix by VK teksten passer ikke inn.

Dessuten burde du ha en vertikal border siden det er såpass med kontraster i den!

6427224[/snapback]

Her har vi den nye Acolyt3 ja :nei:

6427305[/snapback]

De er vel fettere(?) så er ikke så rart.

6429874[/snapback]

viss det er tilfellet så har vi kanskje funnet den mest håvmodige familien i landet. Hadde ikke undret meg om alle der hadde skiftet navn til Jegerbest. Noen viser at de er dyktige igjennom sitt arbeid. Andre prøver å vise det gjennom å heve sitt arbeid over andre sitt ved å snakke ned andre sitt arbeid.

 

Det finnes en liten regel. Viss du ikke har noe bra å si. HOLD KJEFT!

 

Du kan for all del komme med kritikk. Si noe som ikke er bra. Men gjør du bare det så er du en håven surpomp som ingen liker. Å det er lite konstruktivt. (viss du vil synke lavere så kan du alltids påpeke mine skrivefeil.) :roll:

 

Så her kommer min kritikk på siggene

 

1. Suger

2. Suger

3. Suger

 

 

Å her kommer den virkelige

 

1. Likte den faktisk veldig godt. Synes den hadde noe annet i seg en alle de siggene jeg vanligvis ser. Fargene og måten den gled inn i hverandre var ganske inspirerende og ga et lyst og posetivt preg. Rødfargen gjorde det dramatisk som brøt med det harmoniske hvite å blå.

 

2. Jeg må desverre si at jeg ikke likte bakgrunnen så alt for mye. Den virket veldig uklar. Å føler det mangler litt motiv. Lynet var bra og det var også skriften og måten du hadde rammet den inn på. Det synes jeg faktisk var meget bra. Synes også det er bra at du ikke bruker brushes. Det gir deg en egen stil.

 

3. Liket måten du fikk "renderen :tease: " til å komme ut av <sett inn passende ord her> Likte også hvordan det svarte gikk nedover som om det var veske som spredde seg. Skapte en fin kontrast. Du kunne kaskje hatt en 2px svart stroke på hver side. Men siggen klarer seg fint uten.

 

Likte siggene dine godt. Men må si at den første var den som fasinerte meg mest. :thumbup:

Lenke til kommentar
hmm andre verdenskrig, hvis dette "svaret er feil så skjønner jeg ikke hva du mener Volant.
Ahh, glemte helt den requesten der jeg. Sorry.

 

Tror ikke jeg er den rette å be om det egentlig. Jeg bare utsetter og utsetter og legger sjelden arbeid i ting jeg ikke lager for meg selv... -_-

 

 

Tusen takk, bromlex. Det er "litt" mer oppløftende å høre sånt. :)

 

 

 

Her er enda en som jeg ikke fikk noen kommentarer på forrige gang... :p

 

GWSIG_goob1.jpg

 

 

TomFu: Ska'vvi se...

 

Den første (med Scorpion) er grei nok. Du kunne valgt en annen font som passer resten av signaturen bedre, og droppa den refleksjonen. (Refleksjon ser bra ut, men ikke i signaturer som det der...)

Ellers er det en grei pop-out sig, og en god start. Trenger litt oppussing på lyssetting, f.eks. Her er en tutorial som forklarer litt om det: http://www.deviantart.com/view/26002936/

 

De tre siggene med lilla toner har sine sterke og svake sider... Liker ikke bakgrunnene noe særlig, og, spesielt på den med..eh, den grå mannen, så ser det ut som stocken bare er lagt oppå resten av signaturen... Prøv å få det til å se ut som om den hører hjemme der den er! Hvis du får til det blir alt mye bedre.

En ting som hjelper mye med det er å farge bakgrunnen etter hvordan stocken er. Hvis den er grå, så velg grå, svart og hvit i bakgrunnen, ikke lilla. Det passer ikke så bra sammen. :)

De to andre er fine på den måten da, og teksten er nokså bra på den til høyre.

 

 

Dette ble mye...og nå må jeg legge meg snart...

Lenke til kommentar

Det er veldig mange bra sigger her.

 

TomFu....Du er dyktig. Å de siste du har laget er av bra kvalitet. Men føler ikke noe annet en at det er litt standar. Likte ganske godt den ut av bilde tingen. Den synes jeg du fikk veldig bra til. men de to med dama var ikke av samme kvalitet. Men det er ingen tvil om at du kan photoshop og mestrer sigger. Den siste som jeg ikke har nevnt til nå er kanskje den beste. Likte veldig godt fargene i den. mørk og dyster. That's the way bromle likes em.

 

Å VolantKnave. Den du ikke hadde fått kommentar på var meget bra. Liker de siggene veldig godt. Du har talent på de. Du kan jo utvide de siggene med å legge på noe i forgrunnen, for da har du en veldig bra bakgrunn.

 

Her er en jeg lagde i kveld. er jo ingen sigorakel som dere kan se. :blush:

 

 

0139darker36pb.jpg

 

 

(ja jeg er die hard GNR fans og lager stort sett sigger for et annet forum)

 

hva synes der?

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar
Å VolantKnave. Den du ikke hadde fått kommentar på var meget bra. Liker de siggene veldig godt. Du har talent på de. Du kan jo utvide de siggene med å legge på noe i forgrunnen, for da har du en veldig bra bakgrunn.
Meh... Liker best å lage abstrakte signaturer uten noen form for stock bilde.

Vil si det er hundre ganger bedre å få bra kritikk på noe som jeg har laget 100% selv, uten å bruke f.eks brushes fra top favourites lista på DeviantART.

 

 

Den signaturen er fin den. Liker hva du har gjort med teksten. Det mørke området rundt han duden i midten (:p) er litt for dominerende slik det er nå, og kunne nok vært litt mindre. Ellers god jobb. :thumbup:

Lenke til kommentar
Å VolantKnave. Den du ikke hadde fått kommentar på var meget bra. Liker de siggene veldig godt. Du har talent på de. Du kan jo utvide de siggene med å legge på noe i forgrunnen, for da har du en veldig bra bakgrunn.
Meh... Liker best å lage abstrakte signaturer uten noen form for stock bilde.

Vil si det er hundre ganger bedre å få bra kritikk på noe som jeg har laget 100% selv, uten å bruke f.eks brushes fra top favourites lista på DeviantART.

 

 

Den signaturen er fin den. Liker hva du har gjort med teksten. Det mørke området rundt han duden i midten (:p) er litt for dominerende slik det er nå, og kunne nok vært litt mindre. Ellers god jobb. :thumbup:

6432446[/snapback]

Forsåvidt sant nok det du sier om å lage noe selv. Men nå har det seg slik at en ordbok har alle verdens ord. men få setter de så bra sammen som Edgar allan Poe. Det jeg prøver å si er at det er hvordan du bruker verktøyne som betyr noe. Du kan skape uendelige kombinasjoner. (viss du tar deg litt tid)

 

Angående siggen min så liker jeg det personlig bedre med det mørke området. Jeg laget denne versjonene først. Før jeg endret på den og lot den være mørkere.

 

01393ux.jpg

(sig first edition)

 

Så det er kanskje en smaksak.

Lenke til kommentar
Forsåvidt sant nok det du sier om å lage noe selv. Men nå har det seg slik at en ordbok har alle verdens ord. men få setter de så bra sammen som Edgar allan Poe. Det jeg prøver å si er at det er hvordan du bruker verktøyne som betyr noe. Du kan skape uendelige kombinasjoner. (viss du tar deg litt tid)

Joda. Men jeg liker bare å jobbe helt uavhengig av andres arbeid.

 

 

Angående siggen min så liker jeg det personlig bedre med det mørke området. Jeg laget denne versjonene først. Før jeg endret på den og lot den være mørkere.

 

 

(sig first edition)

 

Så det er kanskje en smaksak.

Tror nok det er en smakssak ja. Jeg synes det er for mye mørkt i den første versjonen og. :p

 

Det er først og fremst du som skal være fornøyd da, og det virker det som at du er. Da skal ikke jeg si noe mer. :p

Endret av VolantKnave
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...