photoguy Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Hei Etter å ha fått problemer med oppdatering av en eldre versjon (Reader 6.xxx) så fikk jeg ikke avinstallert programmet. (Slettet derfor filer under "Adobe" mappa, og det jeg fant av Adobe i registeret). Etter jeg har lastet ned nyeste versjon, vil den ikke legge seg inn, fordi den ikke finner en fil som heter Norsk.msi. Hva må jeg gjøre for å slette alle filer av programmet, for så å innstallere nyeste versjon? Virker som den leter etter en eldre versjon, og finner noe rusk som prøver å henvise til Norsk.msi.. Da jeg slettet prøvde jeg også CCleaner sin slettefunksjon, men også her prøvde den å finne Norsk.msi, slik at den ikke ville gå videre.. Filen den prøver å finne skulle ligget i cache mappa, men den blir vel tømt av CCleaner?? Håper noen har peiling.. :-)
p@ge Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 jeg fekk nylig problemer med bruk og oppdatering til reader 7.01, så lastet jeg ned 7.07 og som jeg forstår slettet den de siste jeg hadde fra 7.01 ( fant ingenting igjen etter den ) etter den oppgradering kunne jeg laste ned oppdateringer. ( bl.a. 7.05 språk support ). nå virker alt fint. ser om du har den siste: http://www.adobe.com/products/acrobat/read...llversions.html lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå