Sargent Fire Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Hei, jeg har et lite/stort problem med mitt ATI radeon 9800 PRO kort, det fungerte helt fint til idag tidlig. Problem: Har problemer med å kjøre spill glatt, får streker og blafrende bokstaver over bildet konsant. Noe som er utrolig irriterende. Prøvde løsninger: - Installert nye drivere (Omega) - Installert nyeste direct x Ingenting av dette fungerte, det er bare i spill man merker dette i noen grad. Spill testet: WoW, BF2 Takk for eventuell hjelp
larsnl Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Hei hvis du har overclocket korte ditt så kan dette problemet oppstå, eller det kan kanskje hende at det blir alt for varmt. en venn av meg har 9800, han kjøpte en zalman vifte og det ble mye bedre ytelse på det
TommyGun77 Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Høres ut som om kortet ditt desverre har tatt kvelden. Har du sjekket om viften på det fortsatt går?
Sargent Fire Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 Kortet er ikke overklokket så er nok ikke der feilen ligger, når det gjelder varmen så er kortet noe varmt. Viften fungerer som den skal så jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå