-Jungeldyret Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 (endret) Heisann, søsteren min vil registrere The Sims 2 spillet sitt online, slik at hun får lastet ned ekstrainnhold til spillet sitt. Når jeg prøver å gjøre det for henne må jeg registere det på meg siden hun er for ung. Men siden jeg er mellom 13 og 17 må jeg også skrive en av mine foreldres e-postadresser. Problemet er at uannsett hvilken e-postadresse jeg skriver så står det at det ikke er en gyldig adresse!? Jeg har prøvd å skrive mamma sin, pappa sin, søsteren min sin, tilogmed naboen min (som er medlem her på forumet) sin... Men uannsett så står det at det er en ugyldig!?!? Noen som har vært borti det selv og/eller vet hva jeg må gjøre? Edit: Jeg prøvde å gå ut og inn, men nå har jeg fått et nytt problem! Når jeg starter det på nytt så står det at den ikke klarer å få kontakt med internett eller noe... Så jeg må sjekke at jeg er koblet til internett, og det er jeg jo. Jeg surfer på nettet samtidig, men det står fortsatt at jeg ikke er koblet til internett! Endret 11. april 2006 av xerminx
efikkan Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Hei! Gjør du dette i en nettleser? Hvilken nettleser bruker du? Kan det være en brannmur som stopper? God påske! Hilsen, efikkan.
-Jungeldyret Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Hei! Nei, jeg bruker ikke en nettleser, men et "registreringsprogram" som følger med the sims 2. Jeg har prøvd i Opera, via thesim2.no, men da kommer det problemet med de stygge e-postadressene. Hvis det tar lang tid før jeg svarer på et innlegg etter dette er det fordi at jeg drar på hytta til neste mandag. God påske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå