FredrikFtw Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 (endret) Heisann. Tenkte jeg endelig skulle bli kvitt vampirism fra figuren min, men har et problem når jeg skal levere ingrediensene til heksa. Jeg får levert alt, bortsett fra bloodgrass.. Har to stykk bloodgrass i inventory, men når jeg snakker med heksa står kun "Cure for Vampirism" og "Rumors" (Begge i grått) som samtaleemne.. Vil helst ikke bruke cheats for å få potion i inventory, da jeg helst har lyst til å gjøre ferdig questen og gi cure til greven i Skingrad.. Noen? Endret 10. april 2006 av Arthas
angry_dee Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Kansje du har levert de? Prøvd å klikke på "Cure for Vampirism"?
FredrikFtw Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Bloodgrass har aldri kommet opp som et samtaleemne hos henne. Hun sa til meg + at det står i quest journalen at jeg trenger to stykk bloodgrass. Merkelig bug.
FredrikFtw Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 (endret) Løsning: Måtte loade en tidligere save og ta "Cure for Vampirism" questet før jeg tok siste del i main quest. Endret 10. april 2006 av Arthas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå