Testkise Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg har et gjennomgående problem i både Firefox og Explorer, med NRK web-TV. Når jeg kjører i Explorer stopper den etter 20-30 sekunder kanskje, og fortsetter ikke før litt senere. Det ser ikke ut til å være et bufringsproblem, egentlig. I Firefox er problemet at jeg ikke får opp noe kontrollinje, altså klarer jeg hverken å pause, spole eller noenting. Her får jeg imidlertid ikke noe problemer med hakking, men dersom maskinen henger seg langt ute i et program, av en eller annen grunn, så må jeg se hele om igjen siden jeg ikke klarer å hoppe ut i programmet. Noen som har en god løsning?
hemo Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Eg vil berre skyta inn at egh eller ikkje får opp kontrollere på NRK Web-TV i Firefox. Når eg trykker på knappen for å visa avspelinga i fullsjkerm, går Windows over frå Firefox til Windows Media Player. Der får eg tilgang til alle kontrollere. Avspelingsproblem kan skuldast feil i temp/cache i Internet Explorer. Slett alle midlertidige filer i ie, lukk alle ie-vindauge og prøv på ny. Det fins også bøttevis av hjelp på nrk.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå