Gå til innhold

SyncMaster 940BF vs 930BF vs viewsonic vx922


scorcho

Anbefalte innlegg

Hei,tenkte å ønske meg en skjerm til bursdagen min i august og har allerede sett på noen 19 tommere som er bra for spilling/film og allround windows bruk. Har sett at disse tre er bra kandidater, men leser noe negativt angående baklys, blasse farger varme vs lyse farger og lys oppe og nede. Så det ville vært fint hvis folk som eier disse skjermene selv og har fått god erfaring med dem kommer med inspill. Tror det kanskje kommer til å stå mellom disse tre skjermene men vil gjerne ha den skjermen det er minst mulig negativt med og passer best til kriteriene mine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,tenkte å ønske meg en skjerm til bursdagen min i august og har allerede sett på noen 19 tommere som er bra for spilling/film og allround windows bruk. Har sett at disse tre er bra kandidater, men leser noe negativt angående baklys, blasse farger varme vs lyse farger og lys oppe og nede. Så det ville vært fint hvis folk som eier disse skjermene selv og har fått god erfaring med dem kommer med inspill. Tror det kanskje kommer til å stå mellom disse tre skjermene men vil gjerne ha den skjermen det er minst mulig negativt med og passer best til kriteriene mine.

5888245[/snapback]

 

August er en evighet til i dataverden.

Det kommer garantert nyere skjermer som sikkert har ennå bedre data i tiden fremover...og kanskje faller prisen ennå mer...

Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått i butikker og sett på disse skjermene som var av interesse...Det er som regel bedre å bruke tid å se produktet live, og så danne seg opp en mening selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...