Gå til innhold

Ødelagt kamera til dama mi sin mobil k750i


Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å grabbe mobilen ut av hendene på hun, dette førte til at mobilen gikk i golvet. Så ikke til at noe var ødelagt, men da hun skrudde på kamera igjen, gikk bare mobilen av og på.

 

Altså: Når man prøver å ta bilde, blir skjermen hvit og mobilen starter på nytt.

Jeg har prøvd å riste på mobilen for å høre om noe var løsnet, og det hørtes ikke slik ut.

Kan smellet ha ført til software skade? Kan det hende at mobilen ikke har fått noen fysiske skader?

 

Jeg håper veldig på svar, hun ble nokså gretten da dette skjedde :cry:

 

Mvh

Erixz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss det ikke er noen ytreskader, tydelige skader. Så bare lever an inn og si at kameraet plustselig bare sluttet å funke.

Mulig det går på garanti då.

 

Viss den skal repareres kommer det annpå hva som er ødelagt, koster nok litt å bytte hele innmaten i telefonen. Tviler på at de sitter og lodder på noen slike kort.

 

Bare husk og ta ut sim-kort og ta back-up av alt som ligger på den før den leveres inn. :)

 

Mest sannsynlig, er selge kameraet ødelagt, mulig dette kan byttes. Siden mobben skrur seg av når du prøver å få kontakt med kameraet og funker fint til vanlig er det nok kun det som er "røket".

Endret av hunters
Lenke til kommentar

Hmmm, tenkte at det kanskje fungerte som en datamaskin.

Om du trekker ut stikk kontakten når datamaskinen holder på med en prosess, kan den få en skade.

Mobilen filmet og i det den falt i gulvet ble kamera avsluttet på en måte som den ikke burde bli avsluttet på. Tenkte kanskje dette kunne ha noe å si.

 

men takk for svar kryss fingrene for meg :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...