Longman Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg har startet en karakter men fant fort ut at jeg gikk alt for fort frem. Og har nå bestemt meg for å starte på en ny, men er usikker på hvilken klasse jeg burde være jeg har lyst å være en form for "battle mage" En som er god med sverd men som oxo kan destruction magic hva anbefales da av stjernetegn osv? et annet spørsmål... hvordan kjøper jeg hus? jeg vet hvordan i noen byer men ikke alle jeg har lyst på hus i skingrad. hvor går jeg da.. hvordan skaffer jeg meg lett penger i et lavt level? strategy guide hvor finner jeg det?
Islanbadsj Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 (endret) Sorry for at jeg "låner" tråden litt. Har akkurat startet en slags battlemage, og er rett før jeg skal ut av sewers nå, så det er snart litt sent å angre, men er dette en grei battlemage? Breton The Mage Så laget jeg min egen battlemage class: Første: Mage Andre: Strength Intelligence Tredje: Blunt Heavy Armor Destruction Conjuration Mysticisim Restoration Alchemy Er dette en grei battlemage, føler til og med at jeg har klart å lage en noelunde sexy breton dame. For å kjøpe hus i skingrad går du til skingrad castle, der inne er det en orc som vandrer rundt, du kan spørre han direkte, men tror det også er en dame i samme rom du kan spørre som gir deg ett quest om det. Endret 6. april 2006 av Islanbadsj
Longman Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 (endret) Takk for svar om hus og battlemage, Men han orcen i skingrad bare sier at han ikke liker meg godt nok til å fortelle meg noe om det... Endret 6. april 2006 av Longman
Islanbadsj Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 (endret) Kan vel bare si at jeg valgte blunt som våpen fordi jeg har lyst å bruke store økser og klubber på hun her, han andre bruker sverd. For å få han til å like deg bedre må du enten gi han penger eller prøve å god snakke med han. Endret 6. april 2006 av Islanbadsj
Longman Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 har prøvd det begge deler men ikke F*** hva med å kjøpe det huset som er til salgs i "cheidynhal" (vet ikke om det er sånn det skrives)
Gunnar B Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Takk for svar om hus og battlemage,Men han orcen i skingrad bare sier at han ikke liker meg godt nok til å fortelle meg noe om det... 5879042[/snapback] Du kan prøve med en charm spell.
Longman Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 hvilken spell? er litt noob også hvor jeg kan få tak i den
Imsvale Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 (endret) Magi du kan sjarmere folk med. Du får kjøpt det utvalgte steder hvor man selger magi. Det gjør man i Mage Guilds og i noen butikker. For å kjøpe hus snakker du vanligvis med den som styrer byen (Baron/Baronesse, dvs Count/Countess). Unntak er Anvil, Imperial City og Skingrad. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5883742 Les manualen, står det grunnleggende om det meste der. Endret 7. april 2006 av TrondH86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå