Gå til innhold

Nyhet ASUS W3J

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har rekna litt på det, tror prisen blir ca . 17.000 +/-.

Ser den skal selges for 19.023 SK i Sverge.

Tror det blir ein slik på meg ja  :dribble:

5898006[/snapback]

Kor har du det fra?, at prisen blir ca. 17.000 kr +/-.

Og hvilken CPU, HD, Ram er det i maskinen då?

Skrevet
Har noen av dere en link som viser bilder av hvor portene er? Er denne like god som  Acer TravelMate 8204WLMi?

5898004[/snapback]

Tror neppe den blir like kraftig som 8204, men tror nok den vil bli kraftig nok. Den har jo også samme skjermkort. Husk at vekta på W3J er 2,2kg med det største batteriet. Etter det jeg har sett av bilder er jo designet også nydelig.

Hvis du trykker her og deretter trykker på "Enlargement" så vil du få opp noen bilder over hvor portene er.

Det kan jo også være greit å lese testen av Asus W3V siden denne er bygget på samme chassis. :)

|mEg|

Skrevet

Noen som vet om W3J kommer snart!

Begynner å bli lei av å vente... :dontgetit:

Er det noen her på forumet som vet at de kommer til å bestille?

|mEg|

Skrevet
Hva var det med prosessoren som du ikke likte, Efikkan?

|mEg|

5887020[/snapback]

Jeg synest at det er dumt at Core Duo så langt ikke har støtte for 64bits programvare. Om den hadde hatt støtte for det, så hadde jeg nok kjøpt en. Det er hovedsaklig to grunner til at jeg vil ha støtte for 64bit; 1 fordi kommende operativsystem vil bruke 64bit og det vil være dumt med en pc som ikke vil kunne kjøre slikt, og 2 at jeg skal programmére 64bits programvare.

Hilsen,

efikkan.

Skrevet
Noen som vet om W3J kommer snart!

Begynner å bli lei av å vente... :dontgetit:

Er det noen her på forumet som vet at de kommer til å bestille?

|mEg|

5926393[/snapback]

Ser at PCén ihverfall er kommet opp på sidene til komplett.no og mamoz.no, de regner med å ha den på lager om en mnd tid, prisen var ganske høy synes jeg.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319437

http://www.mamoz.no/produkt/W3J%2DH008P%2F...4WXGA,_ATI.html

Verdt å legge merke til at mamoz er 1000K under komplett i pris på samme PCén!

Skrevet (endret)
Jeg kjøper denne på onsdag fra milrab ( http://www.milrab.no/shop.php?showart=319437 ).

Gleder meg til å få klørne i denne søtingen ;)

5936848[/snapback]

millitærrabatt..? :ermm:

Man betaler ca. 3000,-kr mer i forhold til den oppgraderte A6Ja som har noenlunde samme spesifikasjoner.

Efikkan: Sier du at denne pc'en ikke vil kjøre Vista :ohmy: ?

Det hadde ikke vært så bra nei.

|mEg|

Endret av Torland
Skrevet
Jeg kjøper denne på onsdag fra milrab ( http://www.milrab.no/shop.php?showart=319437 ).

5936848[/snapback]

Man betaler ca. 3000,-kr mer i forhold til den oppgraderte A6Ja som har noenlunde samme spesifikasjoner.

|mEg|

5937068[/snapback]

Jo du kan fint kjøre Vista med denne. Men du får ikke kjørt 64-bit programmer som kommer etter Vista

Skrevet

5936848[/snapback]

|mEg|

5937068[/snapback]

Jo du kan fint kjøre Vista med denne. Men du får ikke kjørt 64-bit programmer som kommer etter Vista

5946442[/snapback]

Vel, får håpe at programmene enda blir laget til "gamle" dataer.

Skrevet
Prisen hos Mamzoz er nå oppe i over 19000,- kr. :ohmy:

Overpriset spør du meg!

5955674[/snapback]

Ja den spratt opp med nesten 2000kr, det var dårlig greier det, men det går no ann å handle hos milrab.no, ringte dem og det var ingen krav om at man måtte jobbe i militæret for å handle hos dem.

Skrevet
Prisen hos Mamzoz er nå oppe i over 19000,- kr. :ohmy:

Overpriset spør du meg!

5955674[/snapback]

Ja den spratt opp med nesten 2000kr, det var dårlig greier det, men det går no ann å handle hos milrab.no, ringte dem og det var ingen krav om at man måtte jobbe i militæret for å handle hos dem.

5956901[/snapback]

Er du sikker på det syntes da det stod at de hadde som mål å skaffe "billig" utstyr til alle tilknyttet millitæret. Men hvis det skulle stemme det du sier så henter jeg nok hjem et eksemplar jeg også. Jeg fikk fryktelig lyst på en XPS når den nye kom, men det kan være jeg kommer til å bruke den på skolen og da ta den med hver dag. Hvis det blir tilfellet så blir det kanskje litt mye å drasse med seg 4 kg. 2 kg derimot må da gå greit! :D Må stikke! Skal spille source! Det er det mest krevende spillet jeg spiller så det holder nok med x1600. Over og ut.

|mEg|

Skrevet (endret)

Jeg ser at Asus W3J er utstyrt med en IDE- harddisk. Hvordan er denne? Er S-ATA mye bedre eller?

|mEg|

Edit: Er W3J utstyrt med kensigton lås? Følger det med en slik lås eller må man kjøpe?

Leste en guide om dette her på hardware.

Er det noen som vet hvor mye det koster for tyveriforsikring på en bærbar?

Endret av Torland
Skrevet

14" WXGA( 1280x768 )

Kunne godt ha vært WSXGA. 1280x768 blir for dårlig synes jeg.

Noen som har erfaring anngående skjermen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...