-Jungeldyret Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hei, innstalerte Source for et par dager siden, og har satt et bilde av Martin i Tufte IL som spray-tag, men ingen andre enn meg selv ser det når jeg tagger?
Demantios Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kan være mange grunner: format, fargekoding, størrelse osv. legg ut bildet her da, så blir det letter å skjønne noe av
Demantios Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 jeg prøvde å bruke den, men det kom bare den gamle min. ser du den selv?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 jeg prøvde å bruke den, men det kom bare den gamle min. ser du den selv? 5877717[/snapback] Restarta du spillet? Da pleier det å virke, gjorde i alle fall det på meg.
-Jungeldyret Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 jeg prøvde å bruke den, men det kom bare den gamle min. ser du den selv? 5877717[/snapback] Det er fordi at du må gå ut og inn av spillet / serveren først. Jeg ser den helt fint selv, og nå har plutselig alle andre begynt å se den også Men er det noen som har forslag til noen bra taggs?
iNeo Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg hadde sammeproblem. Men etter ca en uke så, så alle den
Demantios Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 kanskje den lastes opp med 1 byte i sekundet eller noe, så det tar lang tid før den kommer fram Det var en tull
-Jungeldyret Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Kan man ikke bruke .gif filer som spray? =/
-Jungeldyret Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 (endret) Hmm... Fikk ikke opp .gif filer jeg når jeg skulle importere den til Source. Men en ting til: Er det noe grense på hvor stort et bilde kan være for å kunne bruke det som tagg? Har nemlig tenkt til å bruke dette bildet her, men vet ikke om det er for stort. Edit: Testet det, og det gikk helt fint. Endret 7. april 2006 av xerminx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå