VTW Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Har fått et problem etter at jeg skiftet fra Modem til ADSL! Plutselig en dag klikket all messenger på min bærbare maskin! Har prøvd MSN Messenger, Windows Messenger og WebMessenger. Men ingenting virker. Noen som kanskje har opplevd noe lignende? Trenger sårt hjelp!
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Noen regler på brannmuren til ADSL modemet som ikke samsvarer med pcens brannmur kanskje.. Har du noe spesielt oppsett? Og når du sier klikket; hva skjer/ikke skjer? Er problemet at du ikke får logget inn? Prøvd med annen msn konto? For moroskyld kan du selvsagt prøve Gaim eller andre gratis MSN programmer.
VTW Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Problemet oppstår når jeg prøve å logge inn. Kan prøve å logge inn med en annen bruker!
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 jepp, prøv det. Prøv gjerne å logge inn med din bruker hos en kamerat også, så ser du at kontoen din er aok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå