NikkoDee Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg har yppet så mye med en familie å nå ble de krig... det står at om jeg vill slutte den må jeg ta kontakt med en fbi agent eller bombe en av dere foretninger. Hvordan får jeg tak i en fbi agent?? Dere kan godt sende et bilde for å demonstrere.. men FORT!
Rindal-jr Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg har yppet så mye med en familie å nå ble de krig... det står at om jeg vill slutte den må jeg ta kontakt med en fbi agent eller bombe en av dere foretninger. Hvordan får jeg tak i en fbi agent?? Dere kan godt sende et bilde for å demonstrere.. men FORT! 5873402[/snapback] Sjekk kartet der du ser hva du forskjeligge tingene, der står det fbi så kjører du dit å prater med han
Rookie_NO Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det står stort sett en FBI mann i kjelleren i alle kirker rundt omkring. Bare sjekk din nærmeste kirke! Det er forresten alltid best å kjøpe deg til seier, bombing gjør at du får 5 wanted politiskilter.
nasir91 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Bomb en av deres business. Og stikk til Corleone Compound. Og der vil de i gjengen din drepe purken. Enkelt og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå