PC^2020 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg corpsecamper kun viss dette er tilfelle: Viss en horde dreper alten min. Så kommer jeg med mainen min og corpsecamper han som drepte alten min helt til han ikke resser mere
Varo Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg corpsecamper kun viss dette er tilfelle: Viss en horde dreper alten min. Så kommer jeg med mainen min og corpsecamper han som drepte alten min helt til han ikke resser mere 5879503[/snapback] For å være ærlig dreper jeg alle horde jeg ser som er level 55+ med mindre det er noen jeg kjenner Varo ~ Kiss Army :!:
Dondrio Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Jeg corpsecamper kun viss dette er tilfelle: Viss en horde dreper alten min. Så kommer jeg med mainen min og corpsecamper han som drepte alten min helt til han ikke resser mere 5879503[/snapback] For å være ærlig dreper jeg alle horde jeg ser som er level 55+ med mindre det er noen jeg kjenner Varo ~ Kiss Army :!: 5881805[/snapback]
Gjest QbeC- Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Dere har mye å ta igjen på lvl 60 gutter Revange Time Spilelr selv på Sylvanas. Å ganker alt og alle jeg ser. Mitt faste sted er somregel Arati Highlands aller hillbrads Tarren mill <3
knux Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Btw, pass deg eller så blir du selv ganked..! <3 Rogue grim du er alekz... du ganker vel ikke en av dine egne venner? *tear* bare håpte at du ikke skulle se posten XD @Varo, du ganker horde, når du er horde selv? naaajs... hated med orgrimmar da? xD Endret 8. april 2006 av KnuX
Varo Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 (endret) Btw, pass deg eller så blir du selv ganked..! <3 Rogue grim du er alekz... du ganker vel ikke en av dine egne venner? *tear* bare håpte at du ikke skulle se posten XD @Varo, du ganker horde, når du er horde selv? naaajs... hated med orgrimmar da? xD 5886888[/snapback] Haha my bad Jeg var alliance der før, men rerolla horde. gammel vane vond å vende antar jeg Btw, alekz, har du en liten level 60 d0rf hunter som heter Aleekz? Endret 21. april 2006 av Varo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå