Fenixen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 herregud, ta og save test ut og load om noe går gale isteden for å grine her i 20 poster grattis med 9k i bounty forresten kan ikke være langt fra all time high her
Rikkely Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Takk for det Du trenger ikke å være så rappkjæfta da. Tviler på at jeg skadet noen!
avlvl Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Takk for det Du trenger ikke å være så rappkjæfta da. Tviler på at jeg skadet noen! 5870017[/snapback] Neida skada ingen, eller i såfall fordi folk lo så kraftig av innleggene dine. Greit nok at ikke alle er hardcore-RPG-folk, men det får være måte på å tråkke i salat og dressing!
Rikkely Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Hmmm, hvorfor det? tråkka i salatn, Hvordan da? Er ikke alle som er eksperter på et spill som de nettopp har begynt å spille!
Geita Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 RPG-spillernes beste venn: Save - Test - Load. Husk det til neste gang (alle). Jeg liker ikke å gjøre det, men er det krise, så er det krise
roolf Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg syntes dette var en morsom post jeg. Jeg tipper at du hadde en bounty på 10 etter det første tyveriet. Så ble du stoppet av en vakt, resisted arrest og drepte han. Så fortsatt du vel med dette og fikk 1000 i bounty for hver vakt du tok livet av inntil du satte high score i bounty og gikk i fengsel. Det er jo dette som er kult med Oblivion. Alle kan spille på den måten man vil. Men det er litt stress å ha en bounty hengene over seg. Letteste er å betale seg ut med det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå