Campin Carl Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) hei sann jeg har akurat kjøpt meg Oblivion og har gledet meg til når jeg skulle spille det fikk jeg opp at filen dxd33.dll elller noe sånt manglet og det sto at det skulle hjelpe og installere det på nytt men det går ikke fordi en annen fil er heller ikke der jeg håper dette ikke er feil forum hvis det er så ha meg unnskyldt Takker all hjelp gledelig Endret 4. april 2006 av Campin carl
quakie Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 hei sann jeg har akurat kjøpt meg Oblivion og har gledet meg til når jeg skulle spille det fikk jeg opp at filen dxd33.dll elller noe sånt manglet og det sto at det skulle hjelpe og installere det på nytt men det går ikke fordi en annen fil er heller ikke der jeg håper dette ikke er feil forum hvis det er så ha meg unnskyldt Takker all hjelp gledelig 5868199[/snapback] Hei, Prøv å innstaller directx9.0c på nytt igjen
Campin Carl Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 (endret) jeg får vel prøve det men før jeg takker direct x 9.0 lihvor ligger det enn på nettet a? edit jeg fant det Endret 4. april 2006 av Campin carl
Campin Carl Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 trodde jeg hadde funnet det men det activex så kan noen snille HJELPE meg?
Campin Carl Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 tusen takk for all hjelpen jeg har fått!
quakie Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 tusen takk for all hjelpen jeg har fått! 5868648[/snapback] Ingen årsåk. Men husk å si ifra når/hvis du får det til så andre kan se her hvis de får det samme problemet.
GoUrmet Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hadde samme problemet når jeg innstalerte første gang. innstalerte en gang til og alt funket
Campin Carl Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 jeg fikk det til og oblivion eier (grunnen til at svaret er så seint er fordi jeg måtte spille "litt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå