Gå til innhold

norwegian mafia ere liv i det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

norwegian mafia, lever det enda? koster det noe? var med de 2 første rundene de hadde det.... var jo konge artig..... :> noen som spiller det nå for tiden ? :>

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes at nordic mafia var artig en stund, helt til jeg ble svindla(muligens litt lettlurt), synes det er altfor mange som svindler der. dessuten ble det litt kjedelig i lengden=(

Skrevet
synes at nordic mafia var artig en stund, helt til jeg ble svindla(muligens litt lettlurt), synes det er altfor mange som svindler der. dessuten ble det litt kjedelig i lengden=(

5867824[/snapback]

svindla? hva mener du? hvordan ble du svindla? var du med i begynnelsen da de begynte med det?

Skrevet

Spilte nor mafia ganske mye helt til idiot adminsa pluttslig bestemte seg for og slette alt, og starte greia på nytt. kjente en kamerat som hadde brukt skikkelig mye irl penger på den=) han ble rimelig sur og quita greia på dagen.

Skrevet

alt har blitt bedre på NM nå for tiden spiller selv nå å er legendarisk gudfar:) jeg oppfordrer alle til å begynne med det. hele klassen min har begynt med det nå.

Skrevet

Ville oppfordret alle til ikke og starte med Nordicmafia, i allefall ikke brukt dine penger på tullet om du starter. Pluttslig bestemmer adminsa i nordic og slette all infon så står du der igjen med ingen ting. Drev selv og spilte nordic mafia masse på skola og brukte så og si fler hundre kroner vær mående, så pluttslig sletta de all infon på siden og alle stod igjen med null;) Finnes mange andre bra mafia spill på nettet som ikke er så avhengi av at du må betale for og komme deg vidre.

Skrevet (endret)

De derre der ar alle etterligninger av bootleggers og er alle døve.

Har hørt mye bra om LifeHit og etteellerannet annet spill jeg ikke kommer på hva det heter sånn i farten, men det er jo ikke mafiaspill da..

Endret av .patrick
Skrevet
Ville oppfordret alle til ikke og starte med Nordicmafia, i allefall ikke brukt dine penger på tullet om du starter. Pluttslig bestemmer adminsa i nordic og slette all infon så står du der igjen med ingen ting. Drev selv og spilte nordic mafia masse på skola og brukte så og si fler hundre kroner vær mående, så pluttslig sletta de all infon på siden og alle stod igjen med null;) Finnes mange andre bra mafia spill på nettet som ikke er så avhengi av at du må betale for og komme deg vidre.

5871384[/snapback]

Det er bare universets måte å straffe deg fordi du faktisk bruker penger på noe slikt.

Skrevet
alt har blitt bedre på NM nå for tiden spiller selv nå å er legendarisk gudfar:)  jeg oppfordrer alle til å begynne med det.  hele klassen min har begynt med det nå.

5870701[/snapback]

Hei!

Jeg begynte å spille NM på skolen, egentlig bare for å finne på noe. Men jeg har den poliecy at jeg ikke skal bruke penger på det tullet der. Og jeg har klart det fint. Er Hitman nå uten å bruke ett rødt øre. tjener 50mill dagen, har det beste forsvar og angrep.

• 3 uker senere...
Skrevet
vis ikke dere vet det så er ikke norwegian mafia akkurat det samme som nordic mafia, nordicmafia er viderutviklet eller noe sånt

5874088[/snapback]

hei jeg spiller nordicmafia kan du hjelpe meg jeg har nettopp begynt plz
Skrevet (endret)
vis ikke dere vet det så er ikke norwegian mafia akkurat det samme som nordic mafia, nordicmafia er viderutviklet eller noe sånt

5874088[/snapback]

hei jeg spiller nordicmafia kan du hjelpe meg jeg har nettopp begynt plz

6006669[/snapback]

gå inn på denne posten og spør så får du nok litt hjelp

Endret av MAXILA
Skrevet

ja..det ER liv i NM. men skal man ha skjanse på å hevde seg på top30 ved rundeslutt er det veeldig tidkrevende og man må være på pletten 24/7 nesten. sove hele netter er nesten umulig vist man er der i toppen. er selv medlem av en av dem bedre familiene der og vil vel si at jeg har "skapt" meg et ry som en habil spiller. men har hatt en pause der siste 2 rundene. har spilt fra R2 så er ganske forsynt/utbrendt.

SCU4ever

Skrevet

5871384[/snapback]

Hva fan du brukte ekte penger på da?

Stupidity should be a capitol crime.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...